Ona sıkıca sarılmış pencereden dışarıya bakıyordum. Aslında bakıyorduk ve gördüğüm şey benim salak olduğumu gösteriyordu. Vince hala çıplaktı,ben ona sarılıyordum ve bunu pencerenin önünde yapıyordum.
Karşı pencerede yani benim evimde hatta odamda ise Claire yarı çıplak vaziyette pencerenin önünde duruyordu.
Bu ikisi neyin peşinde hemen birbirlerini vücutlarını sergiliyorlar. O pek sorun yaratmaz aslında onların açısından ama Claire açısından benim Vince'e sarılmam yalnış anlaşıla bilir. Özellikle çocuk çıplakken.
Claire'in pencerede olduğunu gördüğüm anda yüzümün sararmaya başladığını hissediyordum. Hislerimi herkesten saklarken onun kısmen bunu anlaması gerçekten ürkütücüydü.
Vince'den uzaklaşamıyordum. Öylece donup kalmıştım. Sonra ellerimin üstünde bireşyler hissettim. Vince'in eleleriydi. Sıkı sıkıya ellerimi tutuyordu. Claire bunu görmüş olucaktıki hızla pencereden uzaklaştı.
Al işte şimdi tam anlamıyla sıçtım. Kızın zaten belalı bir erkek arkadaşı var birde bunalrı anlatırsa... Düşünmek bile istemiyorum kesinlikle canıma okur.
Bir süre daha sıkı sıkıya Vince'e sarıldıktan sonra hızla ondan uzaklaşıp sertçe bir yumruk attım. Ona tepki verecek fırsatı yaratmamak için bağırınmaya başladım " Ne halt yediğini sanıyorsun sen? Yolluydun onu biliyoduk zatende bu yaptığın neydi? Sevglimin karşısında bu halde durmakta ne oluyor? " derken ellerimle vücudunu gösteriyordum.
Sonrada fark ettim ki Claire hakkında hala sevgilim diye bahsediyordum. Ama artık eski sevgilimdi. 'Eski' kelimesini kullanmak beni zorluyordu sanırım.
Benim bağırmalaramıma karşılık Vince kolunu tutuyordu. Beni resmen görmezden gelircesine giyinmek için eşyalarını arıyordu.
Bu sesssiz halleri beni dahada çıldırtıyordu. Bir açıklamayı kesinlikle hak ediyordum. Yani sonuçta yaptığı büyük bir hataydı. Vince beni hala beni görmezden geliyordu. Bu beni iyice çıldırtıyordu. " Hadi ama onca şey yaptın,şimdi de susuyor musun? SUSMA!."dedim bağırarak.
Yine beni takmayınca sıkıca kolundan tutup kendime çektim. Bana yapsalar gerilir yüz ifadem değişirdi ama Vince'de hiç bir değişiklik yoktu. Nötr bir yüz ifadesiyle gözlerimin içine bakıyordu sadece. "Senin o kız hakkında bildiğin şeylerin daha fazlasını biliyorum." dedi sesi gayet normalde bunu yaparken elimi kolundan çekmişti. "Nasıl bilebilirsin ki? Onun erkek arkadaşı benim."dedim içinde şaşkınlık barındıran bir ses tonuyla.
Suratında anlamsız bir gülümseme belirdi. "Erkek arkadaşı olman onu tanıdığın anlamına gelmiyor. Onun hakkında hiç bir şey bilmiyorsun." dedi ukala bir şekilde. Gene ne geveliyordu bu salak Claire'i tanımıyordu oda sonuçta. "Ne demek istiyorsun sen şimdi?" dedim meraklı bir ses tonuyla.
Beni duymamış gibi yapıp yatağın kenarına oturdu ve yere bakmaya başladı. Sanırım duymuştu beni hemde çok iyi ama sakladığı birşey vardı ve bunu nasıl anlatacağını bilmiyor gibiydi.
Biraz ona yardım edebileceğine inanarak gittim ve yanına oturdum. Kolarımız birbirine deyiyordu. "Vince benim bilmediğim birşeyler mi oluyor?." dedim sessiz bir şekilde. Gözlerimi ona dikmiştim. Her tepkisini görmek istiyordum. Sanki en ufak bir ayrıntıyı kaçırırsam yapbozun bir parçası kaybolacakmış gibi hissediyordum.
Aniden kafasını kaldırıp bana bakmaya başladı ve " Gerçekten onun hakkında birşey bilmiyorsun dimi? Bu belli. Sana hiç kendi hakkında birşeyler anlattı mı ? yaptıkları hakkında yani." dedi. Sinirli olduğu sesinden belliydi. Aslında bu ani tepkiden biraz korkmuştum ama belli etmemek için hemen kendime geldim ve " Tabiki anlattı. Mesela evlatlık olduğunu biliyorum. Lucas onun üvey abisi." dedim bilmiş bir tavırla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Little Secret
Ficção AdolescenteDiğer insanlardan farklı olduğunuz için dışlandığınızı hissettiniz mi hiç? Aileniz tarafından bile? Ve biriyle aranızda hiç tanımlayamadığınız bir ilişki oldu mu? Tek bir hamleyle batırabilir veya ileriye taşıyabilirsiniz. Hiç arada kaldınız mı pe...