Elizabeth:
Otworzyła nam Lucy. Padłyśmy sobie w ramiona. Tak dawno ją nie widziałam. Urosła i wypiękniała. Jej piękne kasztanowe włosy są teraz długie choć ona się zarzekała, że nigdy nie będzie miała długich. A jaka zmiana zaszła w jej oczach. Kiedyś nie miały tego blasku, a teraz?! Przepiękny kolor morskich fal i ten blask dają wspaniały efekt.
- Cześć, Lucy. Dawno się nie widziałyśmy. A gdzie jest mój brat?
- Nie mam zielonego pojęcia. Był w ogrodzie, ale później gdzieś zniknął. Kevinie, poszukałbyś go w górach lub nad potokiem? Powiadom go, że goście już przyjechali.
- Ok.
- A ja was zaprowadzę do waszych pokoi.
- Przepraszam, ale czy znajdzie się miejsce dla takiego małego brzdąca- powiedziała Tiger i pokazała na siostrę, uczepioną nogi Jareda. Zachichotałam na ten widok, a Red prychnął.
- Oczywiście, że tak. Ale ona ma spać sama, czy z kimś?
- Może sama. A tak w ogóle to jestem Sandy.
- Lucinda.
- No właśnie. To Jared, Melanie, Alicia, Kyla, David i Cain.
- Miło was poznać. Zapraszam- Zaprosiła nas do środka, a Kevin polazł za moim bratem. Czyżby Raph się bał? Najprawdopodobniej. To rzadkie zjawisko, ale czasami jednak jest.
Mam mój dawny pokój. Jest przepiękny, bo nic się w nim nie zmieniło. Sama dekorowałam ten zamek. Sandy dostała najładniejszy pokój obok pokoju Rapha. Mój brat przez cały wieczór się nie pokazał. Mam nadzieję, że się pokaże. O, ktoś puka. Otwieram drzwi i widzę Raphaela. Wpuszczam go i rzucam się na niego. On tuli mnie do siebie dość długo. W końcu odrywam się od brata.
- Czyś ty oszalał?! Powinieneś się im pokazać, mój drogi- Raph podniósł brew.
- Mój drogi? Od kogo się tego nauczyłaś, siostrzyczko?
- Od Sandy. Pokażesz się jutro?- brat kręci głową.
- Nie. Mogą się jeszcze mnie przestraszyć i uciec, hermana. Powinienem już iść. Do zobaczenia, mała.
- Cześć, przyjdź jutro.Lucy opened to us. We ran into each other's arms. So long I not seen her. She has grown and become even more attractive. Her beautiful, auburn hair is now long, but she swore that she never would have long. And what change occurred in her eyes? Once they didn't have the glamor and now?! Beautiful color of sea waves and the glow give an amazing effect.
- Hello, Lucy. We long time not see. Where is my brother?
- I don't have a clue. He was in the garden, but later had dusappeared. Kevin, looked for he in the mountains or on the stream? Inform him that the guests have arrived.
- Ok.
- And I will carry you away to your room.
- I'm sorry, but if there is a place for such a toddler- Tiger said and pointed at sister clinging to feet Jared. I giggled at the sight and Red snorted.
- Yes, of course. But she has to sleep alone or with someone?
- May itself. And so at all, my name is Sandy.
- Lucinda.
- Exactly. This is Jared, Melanie, Alicia, Kyla, David and Cain.
- Nice to meet you. I invite you- she invited us in and Kevin going for my brother. Could Raph afraid? Most likely. It is a rare phenomenom, but sometimes is it. I have my old room. It's beautiful, because nothing in it hasn't changed. I decorated the castle. Sandy got the nicest room next to the Raph's room. My brother the whole evening didn't show. I hope you will. Oh, someone knocks. I open the door and I see Raphael. I let him in and I throw at him. He hugs me to him for a long time. Finally I pull away from my brother.
- Are you crazy?! You should show them, my dear.
- My dear? From who you learned it, sister?
- From Sandy. If you show tomorrow?- brother shakes his head.
- Not, they can still scare me and run, hermana. I should go. To see, little.
- Bay, come tomorrow.
CZYTASZ
Piękna i bestia, Beauty and the beast, czyli historia dwujęzyczna.
ParanormaleCo się stanie, gdy piękna dziewczyna pozna ponad stuletniego chłopaka wyglądem przypominającego tygrysa oraz jego siostrę, tygrysołaczkę. What happenes when beautiful girl learns the century-old boy's appearance resembles a tiger and his sister, wer...