2.bölüm

38 6 1
                                    

Günümüz
    Bilir misiniz ? Hayır söylemedim nasıl bileceksiniz 3 ay boyunca neredeuse her gün oraya gittim. Peki gittim ama onu sadece tek bir kez bile görebildim mi ?  Cevap hayır. Bana ilk defa öyle his yaşatan gözler varya onları bir daha göremedim...
      Yarın şu meşhur okuluma gideceğim. Sınıfım 11/b imiş. Yarın giyeceğim kıfayetleri

koltuğun üstüne koydum ve aşağı annemlerin yanına indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

koltuğun üstüne koydum ve aşağı annemlerin yanına indim. Fakat karşılaştığım şey pek iç açıcı değildi. Gördüklerim ise bana çeyiz hazırlayan bir anne sanki yarın evleniyorum kadına bak ya , ders çalışan bir kardeş benim gibi olmak istiyormuşevladım ben doğuştan zekiyim kimse benim gibi olamaz ama o zekilik başıma ne iş açtı her neyse anlayacağın şey şu ablan zeki bebeğim he birde bunu söylemesem olmaz daha geçenlerde ablam neden mavi gözlü diye ağlıyordu 😂😂😂  ve son olarak ise gazete okuyan bir adet baba ya anlamıyorum sıkılmıyo mu bi adam o kağıda saatlerce bakmaktan  ne anlıyor ? Sormadım değil tabi ki sordum aldığım cevap ise şu oldu "siz şu kızların giyindigi dergiden ne anlıyorsanız onu anlıyorum" ama babacım o farklı bu farklı neyse şimdi çenem düştü benim daha fazla konuşmayayım. Konuşmalarıma son verip her zaman ki koltuğuna oturdum. Oturduğum an  sanki başbakan gelmiş gibi herkes bana baktı . Onlara aldırış etmeyip yeni aldığım kitabı okumaya başladım. Fakat ne oldu o kadar okudum tam en heyecanlı yerine annemin sesi. Kim bilir ne diyordu yine

- efendim anne ?
-kızım yarın okula ben mi gideceğim?
   Yine anne triplerine girdi desene.
- annecim zaten gitmek istemiyorum çok istiyorsan sen gidebilirsin.
-anneye cevap veriyor bak bide. Kızım saat kaç oldu bu yaşa geldin hala ben söyleyeceğim değil mi ?
-anne sanki saat 5 oldu.
- kızım görmüyor musun ? Saat 5 değil  4  Eğer o kitabı yeniden okumak istiyorsan  kalk yatağına.
-ya anne bu yasa geldim hala ceza hala.
-bak 3 saniyen var.  1 - 3
-anne hile yapiy.... sözümü tamamlayamadan 30 TL ye aldığım kitap havaya uçtu ve annemin kucağına düştü. Yüzümü asarak anneme  dil çıkarıp odama çıktım.  Telefonumda biraz oyalandiktan sonra saate baktım ve 03.05 olduğunu gördüm. Vay canına desene saat geri geri gelmiş. Kadına bak ya . Telefonumu masanın üzerine koydum ve yatağıma yayılarak gözlerimi hayal dünyasına dalmak için... Ne hayal dünyası ya uyumak için kapattım işte.

**********
Sabah o güzel güneş ışınlarının  yüzüme vurması ile gözlerimi tabi ki böyle bir şey olamadı alarmın o çalan kaba sesi ile uyandım. Fakat güneşi boş verin odada ışık bile yoktu yani. Saate baktığımda 6 ya geliyordu . Bi dk 6 ???? Uyumak için daha zamanım vardı fakat lanet alarm çalmıştı. Alarma nefret yağdırarak telefonu elime aldım ve sosyal medya hesaplarıma girip herkese teker teker baktıktan sonra saate baktım. 06.12 ne yani 12 dk mi geçmiş. Daha fazla sinirlenmemek için banyoya gittim ve suyu açtım. Banyo yapacaktım.  Bu sırada  dişlerimi fırçaladim işte o an aklıma geldi kahvaltı yapmadan ne diye fırçalıyorsun Masal. Güzelce duş alıp odama geçtim.  Saçlarımı kurutup üzerimi giyindim ve saçlarımı at kuyruğu yaptım. Sırf gözlerim biraz daha ortaya çıksın diye sadece rimel ve eye-liner sürdüm. Saate baktığımda daha zaman vardı. Bu nedenle ile aşağı indim ve herkesi sıra sıra öpüp kahvaltı yaptım. Daha sonra ise montumu ve yarım botlarimi giyip çantamı alarak çıktım. Metro ile gidecektim babam bıraksın istememiştim. Metro da yol boyunca müzik dinledim fakat girdiğim gibi havalı çıkmak nasip olmadı ne yazık ki. Çünkü sabah erken kalkmama rağmen şuan geç kalıyordum. Okula geldiğimde üzerime çeki düzen verip içeri girdim. Bazıları bana yiyecek gibi bakarken bazıları beni tınlamıyordu. Yavaşça yukarı çıktım ve sınıfımı buldum. Ders başlamış olmalıydı. Kapıyı çaldım ve içeri girdim. Ne bekliyorsunuz kapıyı çalmadan girip yerime oturmak ? Mafya çocuğu muyum ben ? İçeri girip tahtada kısa bir tanıtımdan sonra sınıfa göz gezdirdim. Fakat gezdirdigim sırada bir şey gözüme çarptı 2 adet mavi göz. Hemde yeniden karnımda kelebekler uçmasını sağlayan 2 adet mavi göz....

Toprak'la Yeşeren Masal #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin