"Snel iemand haal een astma pomp, iemand heeft er toch wel een?"vraagt de juf waar ik net in de klas zat. "Geen zorgen ik heb er altijd eentje bij me"zeg ik en haal 'm uit mijn rugzak. Wanneer ik Scott lucht wil geven, lijkt het alsof het ding kapot is. En dan raak ik in paniek. Ik hoor mensen smoezen en iemand naar buiten rennen. Voordat ik het wist kwam Liam aan aangerend, met een nieuwe inhaler. Hij legt hem in de hand van Scott alleen reageert hij er niet op het lijkt alsof hij in een trans zit. Liam roept hem met zijn andere ogen, en Scott schrikt wakker. Snel haalt hij het ding naar z'n mond en hij ademt weer normaal, en ik word ook weer rustig.
Het is avond en ik ben in het ziekenhuis. Ik ben er pas net een seconde, Lydia en Stiles zijn er al een tijdje. Dan krijg ik een raar beeld voor mijn gezicht. Stiles word aangevallen door iemand. Het lijkt op het dak van het ziekenhuis te zijn. Zo snel mogelijk ga ik helemaal omhoog, en zie dat hij op de grond ligt. Ik wil de jongen die voor hem staat iets aan doen, maar ik ben niet de enigste die hier is. Theo pakt de pols van de jonge en gooit hem weg, verder houd hij zich bezig met hem, dus ik ga naar Stiles. We kijken toe hoe de elektriciteit door de lucht vliegt en hun met elkaar vechten. Het gaat goed totdat Theo op de grond is beland en de jongen trapt op zijn pols. Op dat moment heb ik het gevoeld dat ik naar Scott moet gaan. "Stiles, blijf hier, ik weet niet waarom of hoe, maar ik moet Scott helpen"zeg ik en sta op om weg te rennen. "Wees voorzichtig"zegt Stiles nog. Ik stap in de lift en ga naar beneden, bij een etage stopt de lift en mam en Malia stappen in. "Waar is Scott?"vraag ik. Malia tikt de goeie etage nummer is en we gaan verder. Uiteindelijk gaan de deuren open en we zien Scott 'vliegen' Malia en ik veranderen, en we vallen de Dread Docter aan maar het is niet makkelijk. Mam helpt Scott mee in de lift, en Malia schopt de dokter naar achteren, en ik stomp hem in zijn maag. Maar dan slaat hij me naar beneden. "Jongens kom terug"roept mijn moeder. Malia rent terug, en ik hou de dokter nog even tegen, uiteindelijk ren ik de lift ook in. Nét voordat de deuren dicht gaan, spring ik erin. "Dat boek hadden we nooit moeten lezen"zeg ik als ik op de grond terecht kom.
JE LEEST
You Still Like Me? (Teen Wolf S5A) voltooid
Fiksi PenggemarAlles ging goed totdat Sophie het boek las, ze begon haar controle te verliezen en mensen aan te vallen. Het ging allemaal goed met Stiles totdat z'n vader in het ziekenhuis lag, waardoor Sophie en Stiles weer 'uit elkaar' zijn, en ze het zicht van...