2.Bölüm

17 0 0
                                    

Sonra yengemin yanıma gelip seni birileriyle tanıştıracağım demesiyle ayağa kalktığımı hatırlıyorum ve anneminde buna izin vermesini, odaya ilerlemeye başlarken sanki içimde tarifsiz bir mutluluk vardı. Nerden bilebilirdim'ki sevdiğim adamla orada tanışacağımı odaya geldiğimizde yengemin kardeşi ve yanında iki genç daha duruyorlardı. Hepsiyle teker teker tanışmıştım ama nerden bilebilirdimki Araz'a aşık olabileceğimi sanırım bu benim için platonik bir aşk olacağını sanıyordum ama onunda beni sevdiğini öğrenene dek. Yine bir pazartesi sabahı okuldan çıktım okul malzemesi almak için tahtakale gibi bir yere gittim, okul ihtiyacımı almak için girdiğim tahtakale'den tam çıkarken karşımda onu göreceğim aklıma gelmezdi ve evet onca zaman sonra onu ilk defa karşımda görüyordum, gülümseyerek bana bakan gülüşlerini bende biraz çekingen bir kızımdır tabi başımı aşağıya doğru eğerek ona baktığımı hatırlıyorum, eve doğru ilerlemeye başladım. Aklım onda kalmıştı, acaba bana neden öyle gülümseyerek içten bakmıştı'ki sanki bir şey demeye çalışır gibi bakıyordu. Aradan baya bir zaman geçmişti artık aklıma gelmiyordu. Sanırım üç hafta tek başıma eda yengemlere gitmeye karar verdim. Sevdiğim çocuk'ta yengemlerin yan tarafında'ki iki karlı sarı binada oturuyormuş daha sonra öğrenebilmiştim. Bir gün dayımla birlikte dayımın arabasını yıkamaya karar vermiştik tabi onu oralarda aramaya çalışmıyorum bideha göreceğim aklıma gelmiyo, beni izliyormuş, benim ne zaman yengemlere gidip geleceğimi, yollarda beni arar olmuş, tabi ben onu unuttum çoktan ama ben onun aklından bir türlü çıkamıyormuşum. Bir gün Araz eda yengemin kardeşine onu bana ayarlasana diye bir teklifte bulunmuş yengemin kardeşi'de ben uğraşamam kendin uğraş demiş tabi bunu duyan eda yengem bana sabırsızlık'la söylemek için bekliyormuş. Yine yengemlere doğru ilerliyorum annemle birlikte içeriye doğru girdik annem ilerledikten sonra yengem beni bi kıyıya çekip onların mahallesin'den yengemin kardeşinin yani berkay'ın arkadaşı olduğu bir çocuğun beni sevdiğinden bahsetti acaba o olabilirmiydi. Benim sürekli düşündüğüm o çocuk.

Belki Güneş Bir Gün İkimiz İçin Doğar. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin