Ona mesaj attım uzunca bir mesaj neden bana geri dönmediğini onu çok özlediğimi neden böyle bir şey yaptığını sordum, ve bana beni telefonuna nasıl kaydettiğiyle ilgili bir ss attı. Yeterli mi dedi. Beni telefonuna Ülkü <3 olarak kaydetmiş içimde kocaman bir sevinç oluştu. Biz onunla aşkım, bitanem, canım diye birbirimize hitap ederek mesajlaşamıyorduk belki utanıyoruzdur belki de birbirimize öyle şeyler yazmamızı bekliyorduk ama olmuyodu belki tuhaf gelebilir ona diye atamıyordum. Çünkü onu uzaktan seviyordum onunla ilgili herşeyi öğrendim babasız büyüyen bir çocuk olduğu belki de bu yüzden böyle mutsuz bir çocuk olduğu yüzü bir türlü gülmüyordu belki kimse o içindeki boşluğu dolduramıyordu birbirimize küçüklük fotograflarımızı atmıştım bir kere ben güümserken o üzgündü fotoğrafında neden bir insan üzgün olabilirdi'ki o içindeki boşluğu kimsenin fark etmediği için belki de asla ona babasıyla ilgili birşey sormazdim çünkü bilirdim o babasız büyüyen bir çocuktu 1.80 boyu kumral mı desem yada sarışınmı yakışıklı birisiydi ama yüzünde bazı kusurları varmış yengemler anlattı bilmiyordum benden sonra oluşmuş sanırım artık yüzüme dahi bakmamaya çalışıyordu sanırım artık onu sevmeyeceğimi düşünüyordu ama bilmiyordu ki ben onu kusurlarıyla birlikte seveceğimi bir insan sevecekse bir insanı kusurlarıyla birlikte sevmeliydi belkide bende öyle yaptım onu öyle sevmeye başladım ona o kadar çok bağlanmamalıydım belki'de ama elimde olan bir sey yoktu aşk bu sonuçta. Ne zaman geleceği belli olmayan bir şey. Veya bi zaman geçti yine biz karşılaşarak seviyoruz birbirimizi nasıl olduysa yüzündeki her şey gitmiş artık özgüveni tam bir çocuk olmuştu 8 ay felan oldu sanırım artık. Bir gün yengemin bana araz'ın başka bir kızla konuştuğundan felan bahsetti, yok ya o öyle seyler yapmaz dediysemde yapmış felan demeye başladı. Araz'a artık msj atmayı kesmiştim o da bana acaba başka bir kızdan mı hoşlanıyordu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Güneş Bir Gün İkimiz İçin Doğar.
RomanceBirisini uzaktan sevmek sizce nasıl bir histi ? Sen hiç birinin gülüşünü uzaktan izledin mi? Sarılamadığın halde onu özledin mi ? İnsan sahip olamadığı şeyleri'de sevebilirmiş ben bunu ögrendim. 🍃🌄