Masadaki herkesin bakışları altındaydım.Uraz hoca dahil hepsi ne oldu? Kimdi ? Bakışları atıyordu.Karnımda olan ellerim Uraz hocanın dikkatini çekmişti.
"Bir yerin mi ağrıyor ? İyi misin ?" dedi merakla.
"İyiyim iyi.Hediyelerimizi verelim mi ? " dedim kısılmış gözlerine bakarken.
"Olur " diyince çantamı aldım.Elinden tutup dışarı sürüklemeye başladım.
"Yavaş ,yavaş " dedi gülerek.
Barın dışına çıktık.Dans eden insanlardan gürültüden patırtıdan uzak bir şekilde.
"Önce sen " dedim
"Hayır önce sen " dedi.
"Sen " dedim inatla.
"Tamam be " dedi yetmiş yaşında hayattan bıkan Hayriye teyze gibi.
Elinde hiçbirşey yoktu. Ne vericek acaba diyerek beklerken ıslık çaldı.
Tam o sırada arkamdan birisi gözlerimi bağladı.Altıma yaptım desem yalan olmazdı sanırım.
"Ne oluyor? " dedim merakla.
"Sakin ol güzelim az kaldı" dedi
" Yılbaşı hediyesi bu abartmadın inşallah " dedim kıkırdayarak.
"Bu yılbaşı diğerleri gibi sade olmamalı çünkü sen geldin hayatıma " dedi
Yine ve yine sorguladım.Ben bu adamı hak edecek ne yaptım? Yada o benim hayatıma doğan güneşim miydi? Evet o benim güneşimdi.İçimi ısıtan onunla da kalmayıp hayatımı aydınlatan.
Daha fazla yanıma yaklaştı Uraz hoca.
Bedeni bedenime deyince bir eli belime dolandı bir elide gözümdeki bezi açtı.Milyonlarca insan etrafımızda halka yapmıştı. Güllerle çevriliydi etrafım.
Kafamı gök yüzüne çevirdiğimde büyük harflerle yazılmış o yazıyı yüksek bir sesle okudum.
"URAZ HOCANIN UFAKLIĞI ,BU ADAM SENİ ÇOK SEVİYOR"
Dilin tutulur ya hani sözcükler dökülemez ağzından.Bende içimden geçeni dinleyip kimseyi umursamadan Uraz hocayı çekip dudaklarına yapıştım.
Söyleyecek kelime bulamıyordum.
Dudaklarımı huzurumdan çektiğimde insanlar bizi izliyorlardı
alkışlıyorlardı.Sanki bir filmin romantik sahnesi Gibiydik.
Gözlerinin içine bakıp yutkundum.
Ellerimi tutup parmağıma kafam kadar bir yüzük taktı."Bu ne o gün ki gibi zorla takılan bir yüzük,ne de ben o kadar isteksizim" diyince gözümden ne ara yaş aktı onu bile bilmiyordum.Şaka olmalıydı bu ben ya dayak yedim diye ağlardım.Yada yaşadığım olaylar yüzünden ama şimdi mutluluktan ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Öğretmen Sevdim
Teen Fiction"Bana ne yaptın ufaklık?" dedi aramızdaki iki adımlık mesafeyi kapatarak. Vücudumda ki alevler almış başını giderken kaçırdığım gözlerimi gözlerine sabitledim. "Bu koca adama ne yaptın ?" dedi cevap beklercesine.acaba konuşsam sesim çıkar mıydı? Ş...