Benimle Gel

15.6K 531 220
                                    

Eve girer girmez ellerimi karnıma koydum.Bebeğimiz vardı karnımda.Onun ve benim olan.Affedecektim Uraz'ı çünkü onu seviyordum.Bu yolda tek başıma yürüyemezdim.Bu gücü kendimde göremiyordum.Ona ihtiyacım vardı.Kalbimin,yüreğimin ona ihtiyacı vardı.Nefes almak için nefesine ihtiyacım vardı.Telefonumu alıp galeriye girdim resimlerimizi açtım. Baktım doyamadığım o adama baktım.Ağlamıştı.O da beni seviyordu.Bunu hissedebiliyordum.
Biraz  düşününce bende olsam bende inanmazdım ve aynı şeyi bende Uraz'a yapardım.

2.5 aylık hamileydim ve çok fazla midem bulanıyordu.Çok yemek yiyordum ancak midemde fazla durmadan hemen kusuyordum. Üzerimde ki elbiseyi çıkarıp pijamalarımı giydim ve yatağıma uzandım.Uykum yoktu ama yorgundum.Bugün sanki bir gün değilde bin yıl gibi gelmişti bana.Uraz'ımı düşündüm.Hani derler ya insana sevdiği farklı gelir.Benimkide öyleydi.Farklıydı benim için.

Kapı açılınca odadan çıktım.Eymen ve Dilara gelmişti.

"Hoşgeldiniz" dedim.Yüzüme bakmadan

"Hoşbulduk" dediler.Resmen umursamıyorlardı.

"Niçin böyle konuşuyorsunuz? " diyerek arkalarından oturma odasına geçtim.

"Nasıl?" dedi Dilara takmıyorlardı beni.

"Böyle " dedim elimle onları göstererek.

"Hea senin Uraz'a davrandığın gibi " dedi Dilara,Eymen konuşmuyordu.

"Ben sizi anladım ya " dedim  ortamdaki sessizlik bozulmayınca tekrar konuşmama devam ettim.

"Biliyorum pişman ama ben de çok kırıldım." dedim.

"Tamam haklısın bişey demiyoruz ki ama sen gittikten sonra... " dedi ve sustu Eymen.

"Ben gittikten sonra ne ?" dedim.Devam etmesini bekliyordum.

"O adamın halini sana anlatamam" dedi.

"Açık konuş Lütfen" ayağa kalktım.

"Ne oldu Uraz'a ?"dedim.İçim de bişey olmuştu.Canı yanarsa biliyordum ki canım yanacak.Saçının teline bişey olsa affedemezdim  kendimi.

"Uraz hastanede Derin, Yoğun bakımda."

Duyduğum cümleler tek tek beynimde döndü.Hangi ara yere ,dizlerimin üstüne çöküvermiştim.

"Beni ona götür Eymen" dedim yalvarır gibi çıkmıştı sesim gerekirse yalvarırdım.

"Derin ,şuan gitmenin bir anlamı yok göstermiyorlar orada beklememizin bir anlamı olmadığı için geldik" dedi Eymen hala tuhaftı.

"Bana baştan anlat o zaman" dedim ağlıyordum.

"Seni sevdiğine inandım ben, o adamın senin uğrunda ölebileceğinede" dedi

Dilara girdi araya.

"Umut'a saldırdı sen gittikten sonra" dedi.

Ağızlarından cımbızla laf alıyordum.

"Artık adam gibi anlatın !" dedim ellerimi sıkıyordum.

Eymen bu sefer simsiyah olan gözlerini gözlerime sabitledi.

"Sen oradan gittikten sonra Salih'e Umut'u  getirtti.Bağırdı ,çağırdı.
'Benden ve Derin'imden ne istedin? " dedi.Sonra Umut hiç  beklenmedik bir anda Uraz'ı vurdu.Ses gelmediği için bizde anlamadık.Boğuşuyorlardı çünkü bir anda Uraz yere yığılınca olayı anladık." dedi Eymen.

"Allah aşkına beni götür " dedim

"Bu halde olmaz Derin " dedi.

"Hangi halde ya ben bu halde burada onsuz durabilir miyim? O orada öylece yatarken nefes alabilir miyim?Kurban olayım götür sen götürmezsen ben gideceğim." dedim.

Bir Öğretmen SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin