&Hoca oldu Koca &

25.9K 727 146
                                    

Gelin odasındaki boy aynasından bir kez daha kendime baktım.Gelinlik tercihimle bir kez daha gurur duydum.Odanın kapısı açılınca kafamı oraya çevirdim.Karşımda bir adet yakışıklı Uraz hoca duruyordu.

"Sen " dedi gözleri beni baştan aşağı süzüp gözlerimde durdu.

"Sen çok güzel bir gelin olmuşsun." dedi.

Giydiği takım,bir erkeğe bu kadar yakışabilirdi.

"Sizde öyle hocam" dedim utanarak.

"Hoca yok Derin koca oluyorum " dedi alayla.

"İnsanlar kocam olduğunuzu bilicekler ama bu bizim için böyle değil " dedim gerçekler kalbime oturmuştu sanki.

"Haklısın ufaklık" dedi ve oradaki koltuğa oturdu.İkimizde bakışlarımızı içeri gelen kadına çevirdik.

"Uraz bey, fotoğraf çekimleri için aşağıdayız"

"Geliyoruz " dedi en naif ses tonuyla.

----------

"Gelin hanımı öpün.Birde öyle bir poz alalım" diyen fotoğrafçıya çevirdim bakışlarımı.
 

"Peki" dedi Uraz hoca gözlerim gözlerine kayınca heyecan,
Korku ,mutluluk bütün duyguları hissetmiştim.

Dudaklarını dudaklarıma bastırdığı an içimde bir alev yandı sanki,nefes alamıyordum.

"Teşekkürler ,diğer poza geçelim" dudaklarımız çoktan ayrılmıştı.

"Teşekkürler ,diğer poza geçelim" dudaklarımız çoktan ayrılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Derin'in gelinliği)

Artık fotoğraf çekimleri bitince odaya geri dönmüştük.Dudaklarımı hiç yıkamayasım,yada birşey içmeyesim vardı. Onun dudakları değmişti çünkü.

"Çok heyecanlıyım " dedi Uraz hoca

"Bende" dedim karnımdakı kelebekler halaya durmuştu haberi yok.

Artık odadan çıkma vaktiydi.
Duvağım örtüldükten sonra Uraz hocanın kolunda odadan çıktım.Islıklar ,alkışlar kopuyordu.
Dans edeceğimiz yere gelince kollarımı boynuna doladım onun elleri çoktan belimdeydi.

Dans edeceğimiz yere gelince kollarımı boynuna doladım onun elleri çoktan belimdeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keşke hep buraya tutsak edilseydim.Hep böyle kalsaydım.

" Şaka gibi " dedi kulağıma Uraz hoca

"Bende hala şaşkınım"dedim müziğin ritmine ayak uyduruyorduk.

Müzik bitince masaya geçtik. Nikah memurunu bekliyorduk.Misafirlerin içinden Mahmut Tuncer halay ekibi çıkmıştı.Sorsan elit insanlar.Gözlerim misafirlerin arasındaki o iki isme takıldı.

Eymen ve Dilara

Onlara haber vermemiştim ki bilmiyorlardı.Ne diycektim.Keşke yer yarılsaydı ve ben içine girseydim.
Nikah memuru gelince şahitlerde masaya geldi. İki saat birşeyler zırvalayan nikah memuru nihayet saadete gelmişti.

"Siz Sayın Derin Özbey,yanınızda oturan Sayın Uraz Demirhan beyfendiyi kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet" dedim kendimden emin bir şekilde babama baktığımda gülümsüyordu.

"Siz sayın Uraz Demirhan,yanınızda oturan Sayın Derin Özbey hanfendiyi karınız olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet " dedi Uraz hoca şahitlerde evet dedikten sonra imzaları atmıştık.

Uraz Demirhan'ın karısıydım.

" Gelin hanımı öpebilirsiniz" diyince  duvağımı kaldırıp anlıma öpücük kondurdu.

Yalanda olsa mutluydum.Evet birgün canım yanacaktı ama ben akışına bırakalı çok oldu. Pasta kesme olayı vardı daha birbirine yedirme olayı,yandık ya

Ben ona ,o bana yedirdikten sonra ikimizi ortada oynama çağırdılar.

"Zeybek oynayalım ufaklık eşlik et ben seni idare ederim" dedi alayla gülümsedim.

"Hafife alıyorsunuz buyrun oynayalım" dedim gelde bak zeybek nasıl oynanırmış göstereyim Uraz efendi.

İkimiz ortaya geçince müzik açıldı. Resmen bir rüyaydı bu çünkü her saniyesi mutlu geçiyordu.

 Resmen bir rüyaydı bu çünkü her saniyesi mutlu geçiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşılıklı oynamamız bitikten sonra yerimize oturduk.

" Fazlasıyla iyi oynadın ufaklık" dedi yan bakış atarak.

"Teşekkür ederim " dedim tam konuşacağı sırada insanlar tebrik etmeye gelmişlerdi.Herkes tebrik ettikten sonra düğün bitmişti.Artık Derin Özbey değildim.

Derin Demirhan olmuştum. Ailelerle vedanın ardından Uraz hocanın evine gitmek için yola koyulduk.Bu geceyi burada geçirecektik.Yarın uçak biletlerimiz kesilmişti.Yeni şehir ,yeni ben,yeni hayat.

Eve gelince Uraz hocanın yardımıyla arabadan indim mağlum gelinlik.Eve girer girmez saçımı açmaya başladım.Kafamdaki tel tokanın hadi hesabı yoktu.Yatak odasından Uraz hoca çağırınca yanına gittim.

"Derin bu kimse haddini fazlasıyla aşmaya başladı." dedi kaşları çatık ve elleri yumruk halindeydi.

"Anlamadım hocam " diyince geriye çekilip duvarı gösterdi.Kocaman harflerle yazılmış yazıyı görünce beynimden vurulmuşa dönmüştüm.

İSTEDİĞİNİZ YERE GİDİN, BEN HEP SİZİNLE OLACAĞIM.SENİ ASLA BIRAKMAM KOCAGÖZ...ASLA

"Kim bu oruspu çocuğu kim? Evimize kadar girecek yüreği nereden buluyor?İlk baş ciddiye almadım çünkü bu kadarını beklemiyordum."dedi Uraz hoca onu ilk defa küfrederken duymuştum.

"Bilmiyorum ama çok korkuyorum " dedim beni kendine çekip sarıldı.

"Korkmak yok ufaklık.Gerçek veya yalan sen benimsin benim karımsın sana dokunanıda sana karışanıda hiç tereddüt etmeden öldürürüm.Bu iş ciddiye bindi beni eski Uraza döndürmek istiyorlar"dedi ve saçımı öptü .

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Merhaba canlarım,
Griptim biraz geç oldu ama sizi bekletmeye kıyamadım yinede yazdım.Umarım beğenirsiniz.

Allah'a emanet olun ...😘😘

İnstagram: aysegul.keser

Bir Öğretmen SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin