"Benimsin Ufaklık"

25.1K 715 176
                                    

Merak ve korkuyla karışık duygular içerisindeydim.Sabah uyandığımda Uraz hocanın olmaması daha da meraklandırmıştı beni.Bulabilmiş miydi ? Bulduysa kimdi ?

Komidinin üzerinde ki telefonumu alıp Uraz hocayı aradım.Üçüncü çalışta açtı.

- "Ne var Derin" oldukça sinirliydi.

+ "Sabah sizi göremeyince merak et.." sözümü bitirmeme izin vermeden konuştu.

- " O it yok Derin ,Kimse o pislik kaçmış.Kapıyı kitle ve beni bekle sakın kimseye kapıyı açma Derin bu kimse fazlasıyla tehlikeli birisi"

+ " Tamam " diyebilmiştim.Telefon yüzüme kapandı.

Canım yemek yemek istemediği için kahve içmiştim.Duvardaki resmimize bakıp gülümsedim.Gelinlikler içindeki ben ve kocam Uraz Demirhan.

Okula gitmemeye o kadar alışmıştım ki yarın okula gideceğim aklıma geldikçe üzülüyordum.Birden kapı çalınca kalktım ve delikten baktım.
İnanamıyorumm o burdaydı.

Babamm...

Hemen telefonumu alıp Uraz hocayı tekrar aradım.

- " Ne oldu gene ufaklık" diye açtı telefonu

+ " Uraz ,babam gelmiş kapıda " dedim alalacele.

- " Kapıyı aç ve içeri al Derin Beş dakikaya ordayım sakin ol " dedi ve telefonu kapattı.

Israrla kapıyı çalan babama kapıyı açmıştım.

"Kızım,neden kapıyı açmıyorsun? Baban seni çok özledi " iğneleyici ses tonu ellerimi yumruk haline getirmişti.

"Hoşgeldin " diyerek içeri almıştım.

"Kocan nerede Derin ? " dedi tam o sırada kapı çalınca


" Geldi " dedim göz devirerek

Kapıyı açınca huzurumu karşımda gördüm.

"İçerde mi ? " lafına karşılık kafamı onaylar anlamında salladım.

Babam Uraz hocayı görünce
" Oooo Damat nerelerdesin? " dedi alaycı tavrıyla.

" Hoşgeldiniz efendim sizi buralara hangi rüzgar attı " dedi babamın ne amaçla buraya geldiğini anlamaya çalışıyordu.

" Kısa ve öz konuşucam Uraz " dedi babam ciddi tavrına dönerek.

" Dinliyorum " dedi ellerini ellerimin üzerine koyarak bu korkma demekti.

Babamın gözleri ellerimize kaydıktan sonra bakışlarını tekrar Uraz hocaya çevirdi.

" Torun istiyorum" diyince ikimizde

" Nee " diye tepki verdik.

"Gayet açık konuştuğumu düşünüyorum."

"Saçmalamayın Alpaslan bey ,Derin daha çok küçük ve böyle birşey asla olamaz" dedi babam kaşlarını çatıp konuşmaya başladı.

"Yani sizede insan gibi konuşuyorum anlamıyorsunuz illa tehdit mi edeyim"diyince Uraz hoca yutkundu ilk defa onu çaresiz görmüştüm.

Bir Öğretmen SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin