Kidnappet...

183 6 3
                                    

Manden river voldsomt i mig, og kaster mig ned i en stor sæk. Jeg får bind for øjnene.

-

-

Vent, vent lige lidt. Vi starter lige fra begyndelsen. Det startede med at jeg havde været på Omegle. Jeg havde så pludselig fået en besked på Facebook. En mand der skrev til mig. Han skrev at han sad og så på mig. Han fulgte mig næsten overalt. Vidste hele tiden hvor jeg var! Så en aften hvor jeg sad og så tv, stod han lige pludselig i vinduet og kiggede grumt ind på mig. Han sprang ind og bandt mig. Og så er vi her igen.

-

-

Jeg kan mærke at jeg bliver løftet op i sækken. Han går væk med mig. Jeg bumper ned i noget stort, som jeg finder ud af er en bil, da den lidt efter begynder at køre. Vi kør i en time vil jeg tro. Bilen stopper, og jeg bliver løftet ud lidt efter. Jeg bliver båret ind i et hus. Der er fugtigt. Jeg bliver taget op af sækken og får fjernet bindet fra øjnene. Manden binder det på min mund i stedet. Han smiler grumt, da han lukker døren til kælderen. Der går flere dage uden mad. Kun lidt vand en gang imellem. Det var forfærdeligt. Han kom ned hver dag, morgen, middag og aften, hvor han bare stod og kiggede. Så en aften kommer han ned. Ned med en kniv i hånden. Endelig. Al den tid hernede uden mad. Endelig var det forbi.

Scary Stories (dansk)Where stories live. Discover now