Jeg mødte dem for første gang for 3 år siden. Jeg var på tur med mine forældre i skoven, da jeg blev væk. Jeg gik længe, da jeg kom til den lille forfaldne hytte i skoven. Jeg fandt dem. små, sort pels og med store hvide øjne. De var sultne, så jeg gav dem noget mad. Jeg var meget ude ved dem og de blev tamme til sidst. Nu har jeg ikke været der i to måneder. De havde vokset sig store, og var mere sultne. Derfor tog jeg to af det irriterende drenge fra min klasse med ud i skoven, og viste dem den "forladte" hytte. De gik heldigvis med det samme på opdagelse, rundt om huset og indeni huset. Det var næsten aften, og de ville snart turde at bevæge sig ud af den lille hytte. Jeg vidste at de havde ventet på mad. Længe. Derfor, meget sultne. Meget. "skal i ikke indenfor?" spurgte jeg. De gik ind, en smule skræmte. Jeg turde sgu ikke gå derind igen. Jeg løb hen. Smækkede døren i. Låste den. jeg hørte drengenes skræmte stemmer om at lukke dem ud. Et smil traf mit ansigt da jeg hører skrigende fra de to drenge. Så var der stille. Helt stille. Undtagen lyden af gnasken på knogler og blod der splattede ud. Jeg låste døren op igen. drengene havde tager deres cykelhjelme med ind i hytten. "Kan i ikke lige komme med hjelmend så de kan komme i søen?" spurgte jeg. mere gumlen. pludselig hørte jeg store skridt og så så en kæmpe sort skikkelse, med hvide øjne og en lårbens knogle i munden. den kom nærmere og da, den så at cyklerne også var blevet smidt i søen, gav den mig hjelmende så jeg også kunne smide dem ud. "Mad" sagde den. "kom ind" sagde den. "husk vores aftale" sagde jeg. "i kommer ikke ud, og jeg kommer ikke ind". "og husk at uden mig fik i ikke noget mad" sagde jeg. skikkelsen kikkede mig dybt i øjnene og smækkede døren igen.
Undskyld for min inaktivitet, men her har i en ny historie<3 Tusind tak for 4,2 K. Håber i kan lide historierne indtil videre:)
YOU ARE READING
Scary Stories (dansk)
HorrorScare the fuck out of people.... En masse mini gyserhistorier som jeg SELV finder på<3 opdatere så tit jeg kan<3