Omfg! Jeg har fået Marcus' nummer!! Altså ham fra Marcus og Martinus!!!! Der var nogen der havde skrevet det til mig på internettet. Jeg er sygt glad. Mig og mine veninder skal SÅ meget ringe til dem når vi skal være sammen på fredag.
Vi er i skole, det er fredag. Mig og veninderne skal være sammen i aften. Jeg kan næsten ikke vente med at fortælle dem om nummeret. Jeg kan ikke koncentrere mig i timen. Sidder bare og tænker. Tænker på M&M....
Nu ringer det og jeg har fri fra skole. Mig og mine veninder mødes først senere i aften, da de skal til noget sport osv. Jeg har ingenting at lave, så jeg sætter mig ind på mit værelse, og tjekker alt nyt på Instagram. Jeg er faktisk lidt nervøs, for at ringe. Det kan jo være at det ikke er ham?! Jeg sidder og spekulere om jeg skal ringe nu eller vente til senere. Jeg bliver enig med mig selv om at ringe. Biiip, Biiiip.... En tager telefonen. Men hvem? Jeg hører skratten. Jeg undre mig. Nu taler en mande stemme: "hvor er du? ". Jeg siger ikke noget. Det var ikke norsk. Det var ikke Marcus eller Martinus. Det var ved at være mørkt udenfor. Manden er stille. "hvad vil du? ". Spørger jeg. Han svare ikke. Kun en dyb hvæsende vejrtrækning. "tak fordi du ringede, nu finder jeg dig endeligt! ". Siger han pludseligt. Jeg farer sammen og lægger på. Jeg sidder og ryster. Hvad sker der nu? Jeg var bange. Han virkede mærkelig. Pludselig ser jeg en hvidt ansigt i vinduet. Det smiler grumt. Jeg finder hurtigt ud af at det er manden. Pludselig begynder lyset i værelset at blinke, og derefter slukker det. Jeg var alene hjemme og det var mørkt. Jeg flippede ud. Manden var væk fra vinduet og pludselig hører jeg en lyd bag mig og et slag i hovedet. Jeg falder omkuld, skriger. Han slår mig ihjel.
-
-
(Mandens synsvinkel)
Jeg bærer den døde pigekrop, op i sengen. Skære noget af hendes blod ud og skriver på væggen: " jeg ved i er her". Så hænger jeg den døde pige op på væggen på søm, og venter. Hendes veninder burde snart komme. Endeligt får jeg hævn. Hævn for mobning af de unge. Jeg glemmer aldrig min barndom.
-
Mens manden tænker og tænker, bliver pigens veninder urolige. Derfor tager de hjem til hende. De er på vej ind på hendes værelse. De tænder lyset og får sig en overraskelse, da de ser skriften på væggen, og deres veninde hængende samme sted. Så ser de manden bag dem. Han smækker døren....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Scary Stories (dansk)
УжасыScare the fuck out of people.... En masse mini gyserhistorier som jeg SELV finder på<3 opdatere så tit jeg kan<3