13:38
Z tela a hlavy som si začala oprašovať sneh, ktorý na mňa pohádzala Tracey. Zatiaľ čo ona si obzerala vlakové spojenia ja som nepokojne stála blízko koľajníc a rozmýšľala som že tam hodím Tracey.
„Ide nám to o chvíľu. Hej! Prestaň sa tak na mňa mračiť." Tracey mi opätovala zamračenie a prekrížila si ruky na prsiach. „Čo je? Bola si tak zamračená a ja som sa priveľmi nudila."
„Prosím ťa nerozprávaj na mňa." Pohľad som stočila oproti mne, kde bola podobná vlaková zástavka podobná tejto. Stáli tam ľudia a všetci mali nespokojne skrčené tváre kvôli snehovej kalamite. Sledovala som krásny biely sneh, ktorý si len tak nevinne poležiaval a každý bol na neho naštvaný.
„Takže nosíš aj biely plášť?" opýtala som sa zaujate. Prstami som mu behala po čiernom tričku, ktoré obťahovalo jeho prsné svaly. Na perách mu hral neposlušný úsmev a krátke hnedé vlasy mal strapatejšie od vtedy ako som ho zbadala prvý krát. Zas a znova si po nich prešiel aby si neposlušne pramienky dal z očí preč. Sedeli sme spoločne na gauči. Ostatný čo tu boli už poodchádzali. Ostalo len pár ktorý sa momentálne zdržiavali v kuchyni.
Zelené oči preskakovali z mojich očí na moje pery. Veľkou rukou prešiel po mojich vlasoch, ktoré mi dal tiež dozadu.
„Väčšinou červený aby nebola vidieť tá krv keď pitvám." Úsmev sa mu doširoka rozšíril. Moja päsť silno narazilo do jeho hrude. Tvár mu zmračilo bolesťou ale aj tak sa zasmial.
„Fuj."
„Barb pohni si!" ťahala ma za ruku Tracey do vlaku.
„Veď idem idem," zašomrala som a vytrhla som sa z jej ťahania. Spoločne sme si sadli chrbtom ku oknu. Hlavu som si oprela o okno a pritvorila som oči.
„Bože. Asi začínam triezvieť lebo naozaj sa mi za ním nechce ísť. Teda keď na neho myslím chvejú sa mi stehná, aj srdce mi ide vyskočiť z hrude, ale ... bože." Začala som si masírovať spánky a náhodne obrazy som si snažila vytlačiť z hlavy.
„Vieš ako sa hovorí: Sex so mnou je úžasný." Tracey si tak isto oprela hlavu o okno ale stočila ju ku mne. Pobavene sa na mňa pozerala.
„Nie nehovorí. Len spievaš Rihanninu pesničku. Bože." Pokrútila som hlavou.
„Im in love with your body," spieval si popod nos môj budúci manžel. Sám si vybral playlist a teraz si ho pospevoval. Pobavene som ho sledovala z druhej strany gauča. Nevedela som sa ubrániť smiechu.
„Je ti niečo smiešne?" Nadvihol obočie a zelené oči znova skončili na mne. Ruku mal prehodenú cez vrchné operadlo gauču. Znova som sa zasmiala a rukou som si ústa rýchlo zakryla. Pokrútila som hlavu v negatívnej odpovedi.
Sadninatvár sa zatváril urazene. „Myslím, že som ti nemal dávať tu prvú pomoc."
„Ó bože, keby si ma v tú chvíľu nezachránil určite by som umrela," doberala som si ho. Sadninatvár pritvoril oči a zatváril sa ešte viacej urazenejšie.
„Ty potvora." Vyrútil sa na mňa a ja som o chvíľu skončila pod ním. Sledovala som ho ako sa nado mnou skláňa. Na tvári mu pohrával úsmev až som sa z toho musela usmievať aj ja.
„Teraz ťa pobozkám," oznámila som mu a rukou som viacej zovrela jeho tričko na hrudi aby som ho mohla pritiahnuť k sebe. Trochu som k nemu priblížila hlavu a pozerala som sa mu do očí. Pritvorila som oči a jeho spodnú peru som vsala do úst. Jeho ruka sa presunula na moje telo len kúsok pod prsia a silno ma stlačil, keď jeho pery sa začali pohybovať spolu s tými mojimi.