Kaçırılma

60 6 3
                                    

Uzay:

Ben okula geleli iki ay olmasına rağmen bütün öğrencilere alışmıştım. Ama Ada bir türlü benim yüzüme bakamıyor nede soru soruyordu. Bu hafta onunla konuşma kararı aldım ne olursa olsun. Son derse kadar sabrım taşmıştı çünkü bir türlü Ada ile konuşamamıştım. Bu gün neyse ki son derste onların dersi vardı. Bir not yazıp onun kitabın arasına bıraktım. Notta ise ''Okuldan sonra biraz konuşalım. Seni çarşıdaki kafede bekliyorum.''  Zil çalınca eşyalarımı dolaba yerleştirdim güzelce oda sade beyaz dolaplar 30 küsür kapaklı ortada le koltuk vardı vede iki tane tekli vardı. Ceketimi alıp dışarı çıktım arabaya yönelecekken Ada'yı gördüm beklemesi için işaret yaptım beraber gideriz diye. Ada'nın yanına siyah bir doblo geldi, plakası yoktu. Belli ki Ada'yı bir zarar vereceklerdi koşarak onun yanına gitmeye çalıştım ama ben yetişemeden apar topar onu araba yın içine bindirmişlerdi. Bindirirken Ada çok çağresiz görünüyordu arabaya direk bindim arkasından takip ettim ama yetişemedim. Yolda giderken kız kardeşim Duruyu aradım durumu kısaca özet geçtim. Bana ''Sen eve geç giderken de polisi ara ama kaçırıldı de kayboldu filn deme sakın tamam mı  bende kuzenleri toplar babamla birlikte gelirim. Sen sakin olmaya çalış.''  Dediği gibi yapıp polisi aradım onlar da '' peki telefon numarasını biliyormusunuz?'' Bende hemen numarasını verdim. Ben de eve gitmek yere polise gittim Duru ya mesaj atarak poliste olduğumu bildirdim. Ben kafeteryada otururken babam lar da gelmişti. Hemen bildiğim ne varsa anlattım. Polisler de ifademi almak için çağırdılar onlara da anlattım olanları ve öncesini. 

Neyse ki Duru nun hackar arkadaşı vardı ve bize Ada'yı bulmamıza yardım etti onun bulunduğu yere gitmeden önce kuzenler de gelmişti babam arabanın yanına çekip bagajı açtırdı ben de hemen kendi silahımı alıp arabaya geçtim. Hemen gideceğimiz yere gittik. 

Ada

Kendime gelince tek kişilik bir yatakta elim kolum bağlı olarak duruyordum etrafıma bakınınca duvarlarda hiç bir şey yok sadece nemden dolayı küflenmeye başlamış olan bazı yerler yatakta bir adet battaniyeden başka yoktu kapı da çelik kapıya benziyordu. Birden kapı açıldı ve ardından orta yaşlarda bi adam kir sakalı gözlüklü biri vardı adını ben bile bilmiyordum ama neden peşime takılıp beni kaçırdı?.. Durduğum yerden beni kaldırıp dar bir koridordan geçirerek bir kapıdan geçirdi ben belki sesimi duyan biri olur diye ''İMDATT!'' diye bağırdım ama adam bana bir tane tokat attı ardından Uzay'ın sesini duydum ''ADAA!'' diye bağırdı belli ki beni aramıştı. Cevap veremedim onlar da aynı oda daydı Duruyla beraber hemde. Pisikopat herif benim saçımı kesmişti.. Kurtulmaya çalıştıkça daha çok sıkıyordu benim bileğimi Uzaya baktım sonra ''Sakin ol sana birşey olmayacak.''bakışı attı bana. 

İki Gencin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin