Uzay:
Vardığımızda ormanlık bir alanda küçük bir kulübe vardı.Etrafı boş bir araziydi. Etrafa bakınırken Duru yer altına geçen bir tünel buldu. tünelden geçerken önümüze bir kapı çıktı. Alt kata inen merdivenler vardı büyük ihtimalle. Kapıyı açınca dar merdivenler aşağı gidiyordu. A şağı gelince orta tarafta bir süs havuzu vardı biraz büyüktü içinde işkence yapmak için elektirik kabloları koyulmuş vede elektirik akımı vardı. Karşımızda yine bir kap vardı. ''Duru silahları hazırlayalım belki buradalardır.'' sesiz bir şekilde kapı açıldı. Ada o herifin elindeydi ve ağlıyordu ona bakarken saçlarına gözüm takıldı saçını kesmişti. Boğazına da bir bıçak dayamış sürüklüyordu.
Duru hemen atılıp ''Beni al onu bırak hem benim saçlarım daha güzel hadi bırak.. '' o ise bırakmamakta kararlı tavırla hayır deyip duruyordu. En sonunda anlamış olmalıydı ki ''Silahları bırakın sen çocuk oraya duvarın yanına gidip boruya kız seni kilitlesin.'' ben Duru'ya bakıp kitle diye göz kırptım.
Silahları yere bıraktık hemen Duru beni dediği gibi kilitledi. Duru ''Ada kurtarılma tekniklerini biliyorsun dine?'' Ada olumlu şekilde başını saladı. ''Üç dediğimde tamam mı.'' üçe kadar saydı Duru sonra Ada bir kaç hamle ile ondan kurtuldu. Duru da silahları aldı, şok makinesi ile ona dokundu ve yere yığılıp kaldı adam kendine gelmeye çalışırken elektrik akımlı havuzun içine düştü.
Yanıma gelen Ada korkmuş şekilde hıçkırıklarla ağlıyor du.Kilit i açıp yukarı çıktık çıktığımızda polis vede ambulans gelmişti hemen Ada'yı sedyeye yatırdım. Hastane ye gidince uyudu ben de onun başında bekledim.
Ada:
Hastane deyken Uzay yanımdan hiç ayrılmamış ti ve bana çok değer verdiği kesin di. Yoksa yanımda duramazdı ve beni umursamaz dı da. Odadan herkes çıkınca Uzay ''istediğin birşeyler var mı?'' diye sordum hayır anlamında başımı salladım. Yanıma gelip oturdu seni seviyorum demek için hiç çaba gösteremez dim şu an çok yorgun ve halsizlik vardı üstümde.Ertesi gün okula gidince en yakın arkadaşım Beyza beni bir masada bekliyordu. Yanına gidip oturdum hemen. Olanların hepsini anlatmıştım hem üzüldü hem artık okulun yurdunda kalamazsın deyip durdu peki oradan çıkınca ben nerede kalacaktım Uzay'da kalamazdım...
Hafta çabuk geçmişti Cuma akşamı telefonuma mesaj gelince daldığım rüyadan kalktım mesaj Uzay'dan dı ''Hadi hazırlan seni iki günlüğüne kaçırıyorum.'' Ben de dediği gibi yapıp hazırlandım. Mesaj atıp ''Ben hazırlandım''dedim. Dışarı çıktığımda Uzay arabasıyla yanıma gelip durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Gencin Aşkı
ChickLitacaba benim kaderim o mu yoksa başkası mı.?. Yada kaderin bana oynadığı oyun mu??