4. série

325 16 18
                                    

Ahojky,
jak víte, v minulé kapitole jsem psala, co se mi nelíbí na seriálu Sherlock.
A dneska, po shlédnutí posledního dílu čtvrté série, (jelikož nemáme televizi, tak jsem se na to podívala až dneska) jsem zklamaná.
Možná se mnou nebudete souhlasit, ale možná se v tom i někdo najde.

Pozor! Spoilery.

1. Chápu, že tvůrci upravili příběhy Sherlocka Holmese a doktora Johna Watsona, ale tohle už mi příjde příliš.
Chápu, že vše nelze dělat podle knihy. To je více, než nad slunce jasné, ale nemuseli si vymýšlet nové postavy.
Zvláště Euros. Je mi líto, ale podle mě tam nemá co dělat. A to, že zabije Sherlockova kamaráda a pak najednou (sice po několika letech, ale kupříkladu chce zabít doktora Watsona v ten den) se z ní stane poslušná holčička, když k ní přiběhne Sherlock? To mi příjde nemožné.

2. Větší polidštění Sherlocka. Někteří diváci asi uvítají, ale já rozhodně ne.

3. Mary jako tajná agentka, která nakonec dramaticky umře? To mi zní šíleně. Možná právě to někdo od seriálu očekává, ale mě trochu zklamává to 'hraní na city'. Protože, kdo by se při tom nerozbrečel, nebo alespoň neuronil slzu.

Celkový závěr.
Zbytečně moc přeplácané. Přílišné hrocení situace.
Zbytečná dramatičnost.
Chybí mi časy, kdy spolu řešili případy.

Čekám, že pod tímhle bude dost nevraživých komentářů, ale berte to prosím jako můj názor s rezervou.
Jinak mi do komentu napište, co si Vy myslíte o čtvrté sérii.
Tak zatím.

Sherlock - hlášky, zajímavostiKde žijí příběhy. Začni objevovat