Elementary

291 16 6
                                    

Lidičky!
Možná mě budete považovat za cvoka, což je mimochodem správná hypotéza, ale našla jsem seriál o Sherlockovi.
Možná ho někdo znáte, možná ne.
Každopádně tohle je kniha o seriálu Sherlock, ale myslím, že tento (starší) seriál, který se jmenuje Elementary (v češtině myslím Jak prosté) si zaslouží tu být alespoň zmíněn.
Tak se pohodlně usaďte a něco vám o něm povím.

Vše začíná příjezdem Sherlocka do New Yorku, kde mu otec sežene byt a společnici, - Joane Watson (omlouvám se, ale nevím jak se její jméno píše :( )
která by mu měla pomoct s odvykáním.

Víc vám neřeknu, nebudu přece spoilerovat :) jen, že příběh je zasazen též do 21. století, je starší než Sherlock. V této době má 5 sérií po dvaceti dílech.

Co se ohledně mého názoru týče-
Původně jsem se na něj nechtěla ani dívat, (znáte to, nic není lepší než Sherlock) ale nemohla jsem být od pravdy dále. Jak říkám, je to můj názor a proto chápu, že se mnou mnozí nebudou souhlasit, ale v jistých ohledech se mi Elementary líbí více.
Ano, je to právě ztvárnění Sherlocka. Nemyslím herce, protož co si budeme povídat nad Benedicta není, míním charakter. Pokud někdo četl knihy od Doyla, myslím že se v tomto Sherlockovi najde. Přeci jenom američani jej udělali více podle knihy (ať už jde o vztah k lidem, chování, pěstování včel (ano i tahle "kravina" u mě bodovala).
Co se týče Joane Watson, tak Lucy Liu mile překvapila. Čekala jsem, že to bude horší, a překousla jsem i že je žena. (#JinakJsemFeministkaJakPoleno #NoKappa)
Ale podle mě na Martin Freemana prostě nemá.
Co se týče děje, Sherlock má děj a akci a to se u Elementary trochu postrádá.

Miluju Margaery Tyrell (GoT pokud někdo zná, jinak se herčka jmenuje Natalie Dormer), jako svůdnou Irene (až zase na ten vztah :()

Takže pokud jste alespoň trochu fanoušci klasického Sherlocka, tak do toho. Vřele doporučuji.

A moc se omlouvám, že poslední dobou si jaksi stěžuji na seriál Sherlock, ale věřte mi, v mém srdci je stále na nejvyšších příčkách.
Jenže já jsem fanda skoro všech seriálů a všechny upřímně miluju.
S láskou vaše...<3

Sherlock - hlášky, zajímavostiKde žijí příběhy. Začni objevovat