Τίτλος με νόημα

6 2 3
                                    


Όλα πάνε. Γιορτές, χαρές.Τέλος.Μπλε Δευτέρα.Άλλη μια ψυχρόαιμη Δευτέρα.

Ο νέος χρόνος δεν μας έκανε καλό ποδαρικό. Συγγενείς αναπαύθηκαν, στόχοι ανελέητα ζητούν να δώσουμε ένα καλύτερο σόου φέτος.Θέλω να σταματήσω τη ρημάδα τη χρονιά.Να μην μετράω λεπτά για το κουδούνι, ώρες για τον ύπνο και μέρες ως τη δικαίωση.

Εγώ σήμερα βγήκα νικήτρια...κέρδισα πλούτη. Από εκείνα τα πολύτιμα που τα κουβαλάς μαζί σου και όσα και αν ξοδέψεις πάντα θα έχεις τα αρχικά πλούτη. Αυτό ονομάζω φιλία.

"Άρια.Άρια μου.Γύρνα πίσω, πάει καιρός που αγαπιόμασταν. Φάτσες ξεκαρδιστικές, φάσεις αφασίας και ανόητες καταστάσεις.Αυτά με έκαναν να σου γράψω αυτό το σημείωμα.Αν ακόμη σημαίνω κάτι για εσένα, αν μετάνιωσες έστω και λίγο, στο διάλειμμα έλα στο καταφύγιο.Κάνε μια προσπάθεια να νιώσεις αυτό που νιώθω.Τα λέμε εκεί."

Για την ακρίβεια καθίσαμε μαζί στην φυσική. Την ένιωσα.Γύρισε..απρόσμενη επιστροφή.Ένιωσα τούτη την ευτυχία που ξεχειλίζει από τα μάτια και φτάνει στην κόψη του σαγονιού. Κυλάει απαλά και ρουφάει το φαρμάκι, παίρνει το δηλητήριο από τις πληγές. Σταματά το ερυθρό ποτάμι που σαν φονιάς κόβει βόλτες γύρω. Επουλώθηκαν.

Ένιωσα ο πιο τυχερός άνθρωπος του κόσμου.Γύρισε.Και ήρθε για να μείνει,εδώ.Μαζί μου.

Συμπερασματικά, όσο κι αν με χτυπήσει αυτός ο χρόνος, βγήκα νικήτρια και δεν φοβάμαι τα παιχνίδια της πουτάνας της ζωής.Αρκεί;

Η ζωή από δυο πλευρέςOnde histórias criam vida. Descubra agora