Prolog: Începutul sfârșitului

71 9 0
                                    

-Eve! Tipa el la mine a-mia oara.

-Conduc! Tip și eu la el incercand sa ma scuz.

-Eve,îmi pare foarte rău,bine?! Iarta-ma! Spune el din nou cu lacrimi in ochi.

-Nu mai plânge, Jackson!Spun eu blând uitandu-ma la el.

-Atentie la drum! Tipa el arătând cu degetul spre copacul din fata noastra.

Dar prea târziu,caci Masina lovise acel copac.In ultimele momente deschid ochii ușor și mă uit printre gene, către fratele meu,care părăsise lumea asta.Simteam sângele curcandu-mi din nas și urechi,ochii îmi erau din ce in ce mai grei și i-am închis.

Intr-o fracțiune de secundă ochii mi-s-au deschis. Nu mai eram in masina,nu mai eram in lumea aceea.Eram intr-un cu totul alt loc. Stăteam în fața unei porți imense. Pe ea era o plăcută pe care scria "Rai",puțin vandalizat cu graffiti și marcare.

Am ajuns la o coada,de unde,cică primeam o casa și niște bani, joburi și niște acte.

"Asta este Raiul mult visat?!Tare amuzant. Este o gluma proasta"

Doamna care impartea cutiile ,m-a salutat.

-Hei! Spune ea drăguț.

-Buna! Ce este acest loc? Spun eu speriată.

-Raiul,scumpo! Spune ea gesticulând entuziasmată.

Îmi imaneaza cutia și îmi spune rapid:

-Stai departe de mafie,de cluburi și mai ales de Klaus Blue.

-Cine e Kl- Dar ea ma întrerupe înainte să imi termin întrebarea.

-Paaa! Spune ea împingându-ma înspre strada pustie unde speram sa găsesc pe cineva care să mă ajute să înțeleg ceva despre ce căcat se întâmplă aici.

Un grup de băieți se apropie de mine făcând glume grosolane.Unul dintre cei 8 băieți își face curaj și mă strigă:

-Pisi..

-Ba tu ești nebun? Nu poți face diferența dintre un om și un animal?

-Uuuuu micuță guralivă ,spune el apucabdu-ma de mână și tragandu-ma spre el,hai sa te învăț să faci altceva cu gura, continuă el punandu-mi mana pe fund, în timp ce eu ma zbateam că o nebuna.

-Las-o! Spune un băiat din spate fumând o țigară și uitandu-se in telefonul sau scump.

-Dar...Spune maimuță tinandu-ma inca strans.

-Tu nu auzi? Dă-i drumul! Spune iar punandu-mi telefonul in buzunar.

-D-, spune maimuță înainte de a fii întreruptă de acel băiat.

-Bai,ești retardat? Vrei sa îți desenez? Spune el apropiindu-se 2 pasi de noi,iar băiatul care mă ținea strâns,a tremurat după care a făcut 3 pași înapoi.

Eu ma aplec și îmi strâng lucrurile și le pun înapoi în cutie.

O masina se oprește și "salvatorul" meu urca in ea cu toti idioții lui.

-Bai urca! Spune el nefăcând contact vizual.

-Da,fii sigur că voi urca intr-un masina cu un băiat care a vrut să mă violeze 2 minute in urma și alți 7 potențiali violatori.

El face o grimasă.

-Nu sunt un violator!A ras el.

-Asta este exact ce ar spune un violator.

El rade iar.

-Bai,ești sigură că nu vrei sa urci? Spune el devenind serios.

-Nu! Spun eu la fel de serioasa,după care plec.

Pincess Of HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum