Primul sarut

31 6 5
                                    

Klaus ajunge deasupra mea,și mă privește insistent. Îmi aranjează firele de par rebele,care îmi acoperă jumătate din față.

Se apropie de mine,până când buzele sale se lipesc de ale mele. Spre surprinderea mea și a lui,îi răspund sărutului. Îi puteam "citi" in ochi că își dorește mult mai mult decât un sărut. Totuși se abține,ceea ce mă bucură.

Sărutul nostru de devine sălbatic și dintr-o mișcare , ajung deasupra lui. Îmi mușcă buza de jos, pentru a avea cale liberă spre limba mea.

Îmi explorează fiecare părticică a gurii mele, necunoscuta. Ne oprim din sărut, doar pentru a lua mici bule de aer,atunci când plămânii noștri nu mai pot respira.

Își dezlipește buzele sale cărnoase din sărutul nostru salbatic, și îmi presară alte mici săruturi pe gât. Mă mușcă ,astfel încât să îmi lase un mic semn,pe gât.

Gem ușor atunci,când mă mușcă a doua oara .Simte că îmi neglijează buzele,asa că se întoarce la ele,pentru a le saruta. Încearcă să îmi ridice tricoul larg de pe mine,dar il opresc.

-Nu prea cred că este bine ceea ce facem,spun eu ,aproape șoptind cuvintele.

-De ce? Eu nu cred că este nimic greșit în a face sex.

-Tocmai asta este problema. Eu nu am mai făcut asta pana acum,plus că te cunosc de mai puțin de 3 zile,spun eu in timp ce mă dau jos de pe el.

-Eveline,ai 19 ani! Cum sa nu faci sex niciodată? Spune el uimit.

-Pur și simplu! Nu sunt adeptă chestiilor astora, spun eu calmă.

-Atunci cand vei fii pregătită,sa ma anunți! Nu vreau că o față că ține să îmi scape,spune el chicotind.

-Da,cum sa nu? Spun eu dandu-mi ochi peste cap.

Mă ridic din pat și mă duc în bucătărie pentru a bea apa. Mă uit în frigider și i-au o sticluță cu apa,după care mă întorc în camera.

Klaus butona telefonul plictisit, astfel încât nu a observat atunci când am intrat în cameră. M-am urcat în pat,am băut apă,apoi am lasat-o pe noptiera ce se afla lângă pat. Klaus mă privește,dar il ignor și mă pun sa dorm.

Se apropie de mine ,îmi aplica un mic sărut pe obraz,după care își așează capul pe burta mea. Îi umblu prin părul răvășit,care stătea pe tricoul meu,astfel adormindu-l pe Klaus.

Somnul mă acaparează și pe mine,așa ca mă las prada lui.

***9:45***

Razele soarelui îmi gâdilă fata ,așa că mi-am deschis ochi. Clipesc de câteva ori,pana mă obișnuiesc,și observ că, Klaus nu mai este în pat.

Mă ridic ușor,apoi îmi croiesc drum spre baie,unde îmi fac rutina de dimineață. Ies din baie și mă îndrept spre bucătărie ,unde dragul meu Klaus, încearcă să gătească.

"Vrea să demonstreze că știe să facă mizerie? Pai i-a cam reusit"

Il privesc pentru câteva secunde ,in timp ce învârtea clatita,dupa care priviriile noastre se întâlnesc. S-a lăsat o liniște îngrozitoare,așa că am spart-o.

-Incerci să gătești? Spun eu râzând.

-Da! Dar altceva mi-a atras atenția,spune privindu-mi picioarele goale,și un mic zâmbet pervers ii apare pe fata.



Heeeiii,sunt noua pe Wattpad,așa că vreau sa stiu daca vi se pare cat de cat interesanta cartea mea. Vreau sa stiu daca are rost sa o continui,așa că vă aștept mesajele.

Pup❤

Pincess Of HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum