Capitolul 5

17 5 1
                                    

Klaus mă trage de mana ,și mă duce la baie. Ajunși la "destinație" ,îmi clătește fata,ce acum doua minute era umeda din cauza plânsului.

Îmi șterg fata cu un prosop mic,alb.

***19:30***

Timpul a trecut uitandu-ne la televizorul mare din sufragerie,și vorbind chestii banale.

-Ar trebui sa merg acasă,spun eu,in timp ce mă ridic de pe canapea.

-Nu! Stai aici peste noapte.

-Klaus,nu pot! Plus că vreau sa ma duc sa îmi fac un duș lung și apoi să mă odihnesc,sunt foarte obosită! spun eu încercând să mă scot.

-Lucruriile astea le poți face aici, liniștită,spune el in timp ce ,privirea lui parca ma implora sa rămân.

Il privesc atentă, gandindu-ma daca sa rămân în noaptea asta,sau nu.

-Sa nu îmi spui că îți este frica sa dormi cu mine,spune el zâmbind pervers.

-Nu,nu îmi este! Spun eu sigură pe mine.

-Da,sigur! Daca nu ți-ar fi fost frica, ai rămâne în noaptea asta, aici.

-Nu îmi este frică! Spun eu țipând la el. Voi rămâne peste noapte aici.

-Stiam că vei accepta! Spune el cu o față de învingător.

-Ha ha,foarte amuzant.

După conversația ce tocmai a avut loc,mergem in camera sa pentru a vedea unde aveam să îmi petrec noaptea.

-Nu am cu ce sa dorm,spun eu cu o oarecare rușine in glas.

-Se rezolva ,draga mea Eveline,spun Klaus in timp ce se îndrepta spre dulapul sau.

Scoate un tricou negru ,ce pare a fii foarte larg ,dar și lung.

-Am sa dorm doar in asta?

-Vrei sa dormi în lenjerie intimă,alaturi de mine? Mie îmi convine ,spune el trantindu-se in pat.

-Cred că e mai bun asta,spun eu uitandu-ne atentă la tricoul din mana mea.

-Asa credeam și eu. Ai tot ce îți trebuie pentru dus,mă anunță el.

-Mersi,bolborosesc eu

Mă îndrept spre baie. Dau drumul la apa și o las să curgă ,pana ajunge la temperatura dorită. Intru in cada ,iar picaturile de apa se preling pe corpul meu.

***22:15***

Ies din duș și îmi acopăr corpul cu un prosop mare , maro. Mă șterg ,apoi mă îmbrac cu boxeri mei,negri, și cu tricoul negru primit de la Klaus.

Pregătită de somn,mă așez în pat lângă baiatul saten și cu ochii verzi ,ce se afla in dreapta mea.

-Tricoul asta arata mult mai bine pe tine decât pe mine,spune el analizandu-ma.

-Mersi?! Spun eu ușor confuză.

Mă învelesc ,apoi îmi închid ochii pentru a adormi. Il simt pe Klaus cum mă privește atent,dar hotărăsc să nu il bag in seama,și să il las pe "Domul Somn" sa își facă apariția.

In jurul orei,două dimineața,mă trezesc și il observ pe Klaus cum doarme strangandu-ma in brațe. Mă ridic pentru a putea să il așez pe pe partea lui de pat.

Incercarea mea de al muta pe partea lui,nu prea a avut noroc,caci băiatul somnoros s-a trezit.

-Ce faci? Ma intreabă el frecandu-si ochii ca un copil mic.

-Incerc sa dorm,dar cineva mi-a tulburat somnul luandu-ma in brațe.

-De parca nu ți-a plăcut.

-Daca mi-ar fii plăcut ,nu te-aș fii trezit.

Se ridică,mă privește pentru câteva minute,după care ajunge deasupra mea.

Pincess Of HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum