Klaus parchează in fața casei sale. Coborâm din mașină, iar el se duce la portbagajul mașinii pentru a lua pungile cu , cumpărături.
Il urmez pana ușa casei sale. Cei doi bărbați bine făcuți inca erau acolo. Unul dintre ei ne deschide ușa ,iar noi intrăm lăsând bagajele pe canapeaua din sufragerie.
- Ai spus că mă vei lămuriri in legătură cu Mike sau cum l-o chema,spun eu facandu-ma comoda pe canapea.
-Da..Aici sunt doua mafi. Fiecare dintre ele are cate un sef. Mike este șeful uneia dintre mafii.
-Iar seful celeilalte mafii ,cine este? Spun eu prividu-l atentă.
-Eu,spune Klaus rar.
-Acum înțeleg de ce sunt doi oameni giganți, în fața ușii casei tale,spun eu ușor amuzată.
-Pai daca nu i-aș avea în față ușii casei mele,liderul celeilalte mafii,adică Mike,m-ar fii omorât pana acum.
-Pai și în supermarket,de ce nu ți-a făcut ceva?
-Ti-am chiar vrei sa mi se întâmple ceva rău? Spune el apropiindu-se de mine râzând.
-Hmm,nu cred că m-aș ambala daca și păți ceva,spun eu ignorandu-i privirea.
Se uită atent la mine ,pret pentru câteva secunde,după care începe sa ma gâdile. Încerc să scap din a nu mai fii gadilata, dar Klaus nu se lasă prea ușor.
Ajunge deasupra mea și se oprește. Se uită fix in ochii mei,apoi îmi fixează buzele cu privirea. Il urmăresc atentă pentru a vedea ce face.
Se apropie de buzele mele.
"Chiar crede că mă poate sărută? Nu,nu,nu și nu!
Atunci când buzele sale sunt foarte aproape de ale mele,îmi pun ambele mâini pe fata pentru a nu mai putea sa ma sărute.
Se ridică și il vad plecând intr-o alta încăpere. Mă duc după el și ajung în bucătărie. Își scoate un pahar și o sticla de băutură. Probabil este o sticla de whisky.
După ce își toarnă băutură in pahar isi aprinde o țigară.
-Vrei whisky? Spune el aprinzandu-si țigara.
-Nu, mulțumesc! Nu beau.
-O guriță mica nu strica deloc.
-Pentru mine,chiar strică! Spun eu asezandu-ma pe scaun.
-Si,cum ai ajuns aici? Spune el privindu-ma atent.
-Pai printr-un accident de mașină. Tu?
-Tatal meu. La vârsta de 5 ani,mama mea a murit. De atunci tata s-a comportat groaznic cu mine, pana intr-o seara când era foarte beat și m-a lovit în cap cu o bata.
-Atat de tare încât, te-a făcut să mori?Spun eu cu un fel de durere în inima.
-Da..Cum de ai făcut accident,spune el stingând țigara.
-Pai eram cu fratele meu in mașină și cineva ne urmarea. Eu conduceam ,când de odata ne-am lovit de un copac.
-El a murit?
-Da,cu câteva minute înaintea mea,spun eu in timp ce lacrimile curgeau șiroaie pe fata mea.
Mi-o șterg repede. Klaus vine mai aproape de mine,cu scaunul,și mă i-a în brațe. Il iau și eu la randul meu în și il strâng foarte tare.
-Daca a murit doar cu puțin înainte ta,s-ar putea sa fie și el pe aici,spune Klaus cu un mic zâmbet pe față.
-Chiar crezi asta?
-Da! Probabil este in alt oraș,dar nu ne va fii greu sa il găsim,pentru că aici in "Rai" sunt doar 5 orașe.
- "Ne va lua"? Spune eu ușor confuză.
- Doar nu credeai că te voi lăsa de una singura sa il cauti,spune el tragandu-ma de mână.
CITEȘTI
Pincess Of Hell
CasualeToți credeau că odata cu moartea vine viața veșnică,in Rai.Eveline a trăit o viață frumoasă până la vârsta de 19 ani,când un accident oribil ia luat viața ei și fratelui său.Acum a ajuns în așa-zisul "Rai". Credeți oare că Raiul este un loc bun,plin...