GİRİŞ

563 60 19
                                    

Karakter analizi

MEDUSA: yunan mitolojisinde gözlerine bakanı taşa çevirdiğine inanılan yılan saçlı, keskin dişli canavar. Gorgon kardeşlerden tek ölümlü olandır. Bu yüzden insanların kahramanı Perseus tarafından öldürülebilmiştir. Phorkus ve Keto'nun kızlarıdır.

STHENNO ve EURYALE: Medusa'nın ölümsüz kız kardeşleridir.

POSEİDON: Yunan mitolojisinde denizler, depremler ve atlar tanrısı. Kronos ile Rheia'nın oğlu. Zeus ve Hades'in kardeşi. Roma mitolojisi'nde Neptün (Neptunus) olarak bilinir.

ATHENA: Yunan miyolojisinde zeka, sanat, strateji, ilham ve barış tanrıçasıdır. Roma mitolojisinde Minerva diye anılır. Babası Tanrıların başı Zeus, annesi ise Zeus'un ilk karısı olan hikmet tanrıçası Metis' tir. Sembolleri, kalkan, mızrak, zeytin dalı ve baykuştur. 

PERSEUS: Uunan mitolojisindeki önemli kahramanlardan biridir. Herakles'in ataları arasında yer alan Argoslu bir kahramandır.
Babası Zeus, annesi ise Akrisios'un  kızı Danae'dir. 
Medusa'nın başını kesen kişidir.

ZEUS: Perseus'un babası. Tanrıların ve İnsanların Babası" Yunan mitolojisinde en güçlü ve önemli tanrıdır. Roma'da Jüpiter olarak da bilinir. Göklerin, şimşeklerin ve gök gürültülerinin tanrısıdır.

DANAE: Perseus'un annesi. Yunan mitolojisinde Argos kralı Akrisios'un ve Euryidice'nin kızıdır. Zeus'la ilişkisinden Perseus doğmuştur. Bazen Latium'un Ardea şehrini kurmakla itibarlandırılır.

Henüz kitabın başında olduğumuz için bu karakterler tek var. Ilerleyen zamanlarda bu karakterleri yeniliycem hikayeye göre.

Bu ilk kitabım ve hatalarım elbette olabilir. Eleştirilere açığım çünkü bir kitabı yazan değil asıl okuyan kişi hataların olup olmadıgğını görebilir ve bende hatalarımı düzeltmek için her eleştiriyi değerlendirecem. Heyecanlandım şimdiden *-*

MEDUSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin