3. BÖLÜM

258 53 4
                                    

Medyada medusa'nın giydiği elbise

*******MEDUSA*******

Bugün kardeşlerim tapınakta yoktu bende tapınağın etragında dolaşmaya karar verdim ve üzerime krem bir elbisemi giyinip dışarıya çıktım. Bugün ruh halim çok kötü ve hava almam şart. Bu yüzden çıkıp dolaşırsam iyi olacak sanırım.

Sütunların olduğu, geniş hole doğru yürümeye başladım, etrafıma bakına bakına ilerliyodum ve dışarı çıktım. Holde yine herzaman ki gibi hizmetliler ve korumalar vardı. Hizmetlilerden biri etrafta dolanırken bi diğeri sofrayı kurmakla uğraşıyordu.korumalarda biri gelip diğerinin görevini devraldı ve başka biri ile konuşa konuşa ilerlemeye başladı. Onları takip etmeyi kesip attım bende kendimi dışarıya. Uzunca sütunların arasında bol bol oksijen alarak ve başımı havaya kaldırarak geziniyordum. Fakat az daha ilerledikten sonra birinin beni izlediğini hissettim, şuan biri beni izliyor gibi... etrafımda dönüp neler oluyor die bir kaç tur attım ama hiç birşey göremedim. Bır kedi dışında. Acaba kedi yüzündenmi öyle oldu? Tabi yaa kedidendir. Hem bugün pek iyi hissetmiyordum kendimi ondandır bu şekilde düşünmem.

Hıç birşeyi kafama takmadan dolaşmaya devam ettim. Tabi dolaşırken o kedi hep peşimden gelmeye devam etti ve bende dolaşmaktan vazgeçip tapınağa geri döndüm. Çıkarken hersşey bıraktığım gibiydi tabi sofra tamamlanmıştı ama canım hiçbişey istemiyodu direk odama geçtim bende.

Odama geçtiğimde tekrar izlendiğimi hissedip kedinin peşimden geleceğini düşündüm acıkmış olabilir sonuçta. Odanın ortasına doğru ilerledim ve arkamı dönüp bakmamla karşımda elinde üç dişli yaba olan Tridenti taşıyan, hırs ve gücü temsil eden Denizler Tanrısı Poseidon'u gördüm. Bana bakışlarından bna hayran olduğu hatta bana aşık olduğunu anlamıştım fakat karşıma geçebilecek kadar aşkımdan gözlerinin körerdiğini düsünememişim.

Karşımda durup bana sevgiyle, istekle, şarap sarhoşluğuyla gözlerini bana dikmiş bakıyo. Ne yapacağımı bilemez halde ona bakmaya devam ederken arkasını dönüp kapıya gidip kapıyı kapattı ve kilitledi. Gözlerimi kocaman açıp ona bakmya devam ettim, sesim çıkmıyordu bir türlü sormaya... kapıyı kilitledikten sonra arkasını dönüp baktığında bakışları değişmişti bu sefer. Çok farklı bakıyordu. Gözlerinde istek vardı ama bu farklı bir istekti. Sonunda kendime gelip sorabilmiştim...

"Nne ya-yapıyorsunuz Denizlerin tanrısı yüce Poseidon?" Korkudan kekelemiştim ve lanetler okudum bu halime! Ben, güzelliğiyle ün salmış medusa, korktuğumu göstermiştim.

Poseidon bana cevap vermeden yavaş adımlarla bana yaklaşıp fısıltı halinde kulağımın yanında " Güzelliğiyle aklımı çelen şu güzeller güzeli Medusa'ya dokunmak isteğime yenik düştüm. Bu güzelinde bana karşı gelmiyeceğini düşünüp buraya kadar geldim."  dedi.

Bu duyduklarım karşısında gözlerim isteksizce kocaman açıldı, korkum kat be kat arttı. Ne demek dokunmak isteğime yenik düştüm? Ne demek oluyor da karşı gelmiyeceğimi düşünmüş? Bu küstah herif kendini ne sanıyor da benim karşıma geçebiliyor bu istek ile!... sinirime yenik düşüp

" Ne düşündüğünüz benim umrumda değil çünkü ben size yaklaşşmayı düşünmüyorum. Bu tapınak sizin eşiniz Atina kentinin baş tanrıçası ve koruyucusu Athena'nındır. Onu tapınağında bu şekilde davranmanız hangi akla erer?! " Sesimi yükselterek söylediğim için sinirinlerine dokunduğunu farkettim gözlerinden ve elindeki Tridenti sıkmasından anladım.

Poseidon kızgınlığın yanı sıra ona kafa diklememe şaşırmış hatta hoşuna gitmiş gibi gözüksede tekrar sinirlenip bana dahada yaklaşıp sesini kontrol etmeye çabalayıp konuşmaya çalıştı... Ne hakla bana sesini yükseltirsin? Bir daha sakın denemeye bile kalkışma. Ben denizler tanrısıyım, bu elimdeki yabayı yere vurduğum an yer yerinden oynar, depremler olur ve sen bu tapınağın taşları arasında yok olup gidersin!!

Poseidon böyle derken bile korkmuştum fakat korkumu belli etmeye niyetim yoktu. Gözlerinin içine cesurca bakıp " Korkum yoktur yüce Poseidon. Amacınızı anlmış değilim fakat bian önce buradan çıkarsanız çok sevinirim çünkü rahatsız olmaya başladım bu durumdan. Gerçektende böylemi düşünüyordüm bilemiyeceğim heralde? Bu elbisenin içinde çok güzel olmuşsun."

Poseidon söylediklerimden etkilenmek yerine kahkahalar atmaya başladı. Çok komik birşey demediğime emin olup dik dik ona bakmaya başladığımda ise kahkahasını yarıda kesip gözlerime bakmaya başldı. O kadar derin bakıyordu kii sanki üstümdeki elbiseler yok oldu ve ben savunmasızca karşısında öylece kala kaldım. Sonra bana daha çok yaklaşıp aramızdaki mesafeyi kapatıp şevkatle, istekle bakıp ellerini yüzüme değdirip yanaklarımı okşamaya başladı. Kendimi geri çekmeye yeltendiğimde ise güçlü kolları ile beni kendisine çekmeye başladı ve tam kendisine yasladı. Ellerimle ona vurup geri çeiilmek için cebelleşirken kollarimdan tutup bana yaklaşarak fısıltıyla

" O kadar güzelsin kii sana bakmakla doyamıyorum, beni kendine aşık ettirip geri çekilmek senin gibi güzel bir kıza yakışmaz öyle değil mi? En başından beri aklımı başımdan aldığının farkında mısın? "Nefesi yüzüme vurdukça aklımdaki düşünceler silikleşmeye başladı, korkum hat safhaya ulaştı. İlerisini düşünmeye başladım. Athena bunu öğrenirse ne yapar?

Ben böyle düşünürken Poseidon elbisemin arkasından açmaya başladı ve bende daha çok didinmeye başldım ama nafile... kurtulamıyotdum. Bağırmaya başladım ama yine sonuç vermedi. Beni yere düşürüp bana ship olmaya, bana tecavüz etmeye başladı. O an gözlerimden akmaya cesaret edemeyen o tek damla göz yaşı cesaretine yenik düşüp döjülmeye başladı. Sanki bana bişeyleri göstermeye, birşeyleri anlatmaya çabalıyordu...

Göz yaşım diyordu kii; hayatın bu saniyeden itibaren tıpkı benim düştüğüm gibi düşecek, yerle bir olacak, sen hiç haketmediğin halde ayaklar altına düşecek hayatın. Artık güzellik tanrıçası Medusa yok!

MEDUSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin