014 - BolondCsajszi Megmondja

289 31 0
                                    

^.^ Dave ^.^

*Még aznap 23:50*

- Jót beszélgettünk!- mondta Kate.
- Igen, jó volt kibeszélni ezt magamból! Pakolunk?- mondtam lényegretörően.

Kate ránéz az órára.

- Már ennyi az idő? Persze majd én bezárok, te meg menj nyugodtan. -mosolyodott el a főnőkasszony!

- Akkor már itt se vagyok! Szia Kate!

- Szia Dave!

És léptem ki a bejáraton és egyenesen mentem hazafele, nincs kedvem semmihez, élni nincs méghogy valakivel találkozni.

Most jövök rá! Egyáltalán van barátom?
Na mindegy!

Hazafelé sétálva, már az utcámba vagyok, de hallom hogy valaki jön utánam

- Dave állj meg, légyszíves - hallom, hogy valaki mondja kedves hanglejtéssel. Megfordulok, remélem Jame az és megtudom neki magyarázni ezt az egészet!

- Te mit keresel a közelembe? Nem szeretném látni azt a mocskos pofád! Egyáltalán, hogy volt merszed ezek után idejöni hozzám?

- Még szeretlek!!!

- Steve! Én nem szeretlek már, és ezek után már nem is akarnám! Nekem ő kell!- mondtam annak a mocsoknak.

- Megfogod bánni, hogy ezt mondtad nekem!

- Hidd el nem fogom!

És evvel a mondattal megfordultam és köszönés nélkül elmentem!

Mit akar tőlem ez a kisgenny? Ezek után azt hiszi, hogy szeretem vagyis szeretni fogom? Ha nem lett volna ez Jame-vel, akkor se kezdtem volna vele újra el előlről. Nem csinálja meg újra ezt velem!

Hazaértem, ledobtam magamról a cipőt, és ahogy a lendület vitt úgy zuhantam az ágyba. Nem érdekelt semmi csak egyetlen dolog... Jame...

*.* Jame *.*

*Mesenger*

Jame: Szóval, így átbaszott az a Dave gyerek :'(

BolondCsajszi: Megértem, hogy kivagy, de fel a fejjel, kiderült, hogy bejössz neki. :)

Jame: De azt nem mondtam, hogy bejövök neki, csak azt, hogy fiúk is érdeklik az biztos. :/

BolondCsajszi: Nekem sok ez már :)

Jame: Neked minden sok :'D

BolondCsajszi: De nem is lesz ennek folytatása? :O

Jame: Szerintem ez elvan temetve!

BolondCsajszi: És abba nem gondoltál bele, hátha az exe hazudik? Érthető lenne, Dave dobta a múltba és most vág vissza!

Ténleg! Lehet így van, ha belegondolok, nem is nézném ki belőle.
Miket beszéllek? Honnan tudjam, hogy mi igaz, de az biztos nem foglalkozok vele.

*Messenger*

Jame: De, de az se biztos, hogy nem csalna meg, kitudja

Ezzen gondolkodtam egész éjjel míg be nem aludtam.

------------
Sziasztok! Ha tetszik voteljatok
Peace!

Meleg Vallomásom... Veled kezdődött minden... I. Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon