^.^ Dave ^.^
1:20
Szeretem Jame-t? Folyton csak rágondolok. Mit csinálhat! Mi van a fejébe! Tetszem-e neki! Mit érez irántam?
- Mehetsz haza Dave.-zökkentett ki Kate a világomból
- Jól van. Rendben főnők.-viccelődtem vele.
- Pofán rúglak következőnek.-hát nem sikerült a vicc
A pulton rendet csináltam és mentem ki az irodába, hogy összeszedjem a cuccomat és mihamarabb hazaérjek.
Léptem ki a bejáraton.
- Szia Kate!
- Szia Dave!
Köszöntem el a főnőktől.
Hazafelé sétálva töprengtem, hogy milyen üres az életem Jame nélkül. Vajon gondol rám? Megkell szereznem őt mindenáron. Ő kell nekem.
Hazaértem ledobtam a cuccomat az egyik sarokba, a ruháimat a székemre raktam és elmentem egy zuhanyra a fürdőbe.
A langyos víz csobog a nyakamon és folyik lefelé a testemen. Egy magam vagyok, senki nem zavar.- Szia Dave!- Hallottam egy hangot a fürdőszoba ajtajából.
-Te mi a francot keresel itt?-léptem ki a zuhanyzóból, nem érdekelve, hogy nincs rajtam semmi, az arcába akartam állni.
- Gondoltam akarsz valamit csinálni!-hutcutkodott nekem.
- Ha akarnék se veled csinálnám! Te a múlt vagy! Nem leszel jelen, főleg nem a jövőm!-mondtam az arca előtt már majdnem lefejelve.
- Én azt hittem, hogy a seggdugasz után....
Megfogtam a polóját és hozzávágtam a falhoz.
- Jame-nek hívják amúgy nem seggdugasznak. Ha mégegyszer a közelembe vagy az ő közelébe mész, letekerem a fejedet a helyéről. Fogd fel, nem kellesz! Beteg vagy! Menj el orvoshoz!-osztottam a lapokat.
- Ezt még nagyon megfogod bánni Dave! Ne hidd, hogy ezt ennyibe hagyom! Még hallani fogsz rólam, abba biztos lehetsz!-fenyetőzött.
- Te is vigyázz magadra.-vágtam az arcába.
Végig nézett rajtam egy utolsót és kiment a lakásomból.
Most tudatósult bennem az, hogy én végig meztelen voltam. Hoppá. Úgy se lát többet ilyen jó testet.
Visszaléptem a zuhanyzóba befejezem amit elkezdtem.
Nem veszek fel alsógatyát. Minek? Egyedül leszek este.
------Másnap-----
*Csöngetnek*
*Csöngetnek*
*Csöngetnek*
Phuuuuuuu kilehet az ilyen hamar...
Csak ne Steve legyen, mert most biztos lekevernék egyet neki, hogy reggel se tud békén hagyni. Zaklat.Mentem az ajtóhoz, és kinyítottam.
- Szia Dave! Bocsánat, hogy reggel zavarlak.-mondta az a személy akire nem gondoltam
-------------
Sziasztok.
Remélem jól megírtam a részt.
Ha tetszett vote-d légyszi...Peace!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Meleg Vallomásom... Veled kezdődött minden... I.
RomanceVonzalom... Randi... Baleset... Bulik... Romantika... Szenvedély... Szerelem... A történet Budapest szívében játszódik két 18 életévét betöltött kamasz Dave és Jame között, kik az elején nem is ismerik egymást és egy napon találkoznak egy Budapest...