Part 1

541 47 4
                                    

No one POV.
Di dewan sekolah Anyang Art High School....

Dahyun:Yeah..!!Dah habis sekolah...jadi takpayah la saya pening kepala fikir tentang exam lagi...😄😄...
Tzuyu:Eleh...sekali keputusan exam kau gagal baru tahu...
Dahyun:Tambah lagi pening kepala...kalau saya gagal mesti mak dan ayah saya marah...
All/kecuali dahyun:Hahahaha...
Dahyun:Dah habis dah gelak
Jeongyeon:Belum lagi...HHAHAHA
Dahyun:😒...malas la nak layan korang...
Momo:Dah la marah tu ye...orang cakap siapa yang kuat marah ni cepat tua tau...Nanti berkedut muka kau baru tau...Hahaha (High 5 gnan Jeongyeon)
Dahyun:Mane ade aku marah
Momo:Ade....
Dahyun:Tak de la..!!
Jeongyeon:ade tu baru je kau jerit kat kiteorang...
Chaeyeong:Dah dah la korang kacau dahyun tu...Tak habis habis la korang dua ni...
Momo:Kiteorang tak kacau kiteorang main main je...
Dahyun:Jeongmo unnie (Jeongyeon + Momo) Jahat...
Jeongyeon:Alololo...Merajuk ke..??Jangan la macam tu...Mari oppa belanja makan aiskrim...
Sana/Jihyo:Nak ikut..!!!
Mina:Takkan Dahyun je kiteorang macam mana...???😦😦...
Jeongyeon:Ye la...Saya belanja korang semua jom la...

~~~~~~~~~~~~~~

Selesai sahaja mereka membeli aiskrim...mereka pun pulang ke rumah masing masing...

Auther note:Semua diorang tinggal di tempat yang sama...harap reader faham la...macam jiran gitu...😉...

[Nayeon] [Jeongyeon] [Dahyun] [Chaeyeong]
[Mina] [Momo] [Sana] [Tzuyu] [Jihyo]

~Sorry la kalau tak best author akan buat yang terbaik buat readers...Kalau dah baca jangan lupa Vote 😊😊...Terima Kasih Kerana Membaca..

hᥙᥒtᥱd h᥆᥉ριtᥲᥣ (꧑ᥲᥣᥲy ᥎ᥱr.)Where stories live. Discover now