2.kapitola

8.9K 187 4
                                    

...probudila jsem se, opět svázána, v nějaké tmavé místnosti. Tentokrat jsem neměla zavazanou pusu ani oči ale místo toho jsem byla nahá. Hned jak jsem se tak nějak vzpamatovala, začala jsem ječet z plných plic. Najednou se otevřeli dveře, a do místnost vešel nějaký muž. Rozsvitil světlo, přišel ke mě a řekl: ,,drž hubu, stejně tě nikdo neuslyší..." ,,já chci odsud pryč!!" ječela jsem, brečela jsem, ale jemu to bylo úplně jedno. Stál naproti mě, a opřený o zeď se na mě zálibně koukal a kouřil.
Když típnul cigaretu, přešel ke mě a já jsem celou dobu zoufale křičela ze chci domů, ať me pustí...ale jemu to pořád bylo úplně někde...
Když uz byl u mě,
začal na mne sahat a já jsem se snažila vykroutit z provazů, které me stále poutali k židli.
Marně.
Vzdala jsem to, skrz slzy jsem viděla jak mam sedřené obě zápěstí. ,,Kdo jsi? Proč jsem tady? Co se mnou bude?" ptala jsem se pořad dokola. Měla jsem strašně otázek a na žádnou jsem si nedokázala nijak odpovědět...
Najednou začal:
,,Jsi tu protože od teď budeš moje děvka, budeš me poslouchat na slovo, a jestli ne, tak mi věř ze nedopadneš dobře. A do toho kdo, jsem ti vůbec nic není."
ukončil svou větu a já jsem na něj koukala s otevřenou pusou. Děvka? To si snad děla prdel ne? Nebyla jsem schopna slova, měla jsem hroznej strach, co se mnou bude? Co az ho přestanu bavit?
Vyhodí me na ulici? Zabije me? Prodá mě?
Uvidím ještě někdy svoji rodinu? Kamarády?
No asi ne...
Měla jsem strašnej pocit, ta bezmoc mne přiváděla k šílenství....nemohla jsem vůbec nic. ,,Teď tě rozvážu, a ty nebudeš dělat žádný píčoviny, je ti to jasný?!" řekl, a začal me rozvazovat.
Hrozně jsem se bála, takže jsem ho poslechla. Když me rozvazal, chytil me silně za zápěstí a já jsem vykrikla, protože jsem ho měla sedřené od provazů. Jemu bylo úplně jedno ze mě to bolí a táhnul mě z té místnosti.
,,Od teď  se mnou budeš bydlet v tomhle bytě, budeš mít vlastní pokoj a občas tu bude i můj brácha, a zdůrazňuju, nebudeš si ho všímat!"
Já jsem jen zakývala hlavou na souhlas. Táhl me,
docela hezky zařízeným bytem az k "mému" pokoji.
Vtáhl mě dovnitř a zase hned odesel a zabouchl a zamkl za mnou dveře. Snažila jsem se je otevřít, bouchala jsem na ně ale marně.
Pak jsem se rozhlidla po pokoji, byl docela hezky zařízený, zahledla jsem skříň a jelikož jsem byla stále úplně nahá, šla jsem se do ni podívat, nějaké oblečeni tam bylo, tak jsem vytáhla černé legíny a bílé tílko a samozřejmě i spodní prádlo a hned jsem se oblékla. Byly tam ještě jedny dveře, otevřela jsem je a zjistila jsem ze je to koupelna. Byla tam sprcha, umyvadlo a záchod. ,,No fajn...." Vešla jsem zpátky do pokoje a hned jsem si všimla okna. Napadlo me ze bych nim mohla utéct, takže jsem ho hned šla zkusit otevřít, ale mohlo me napadnout že nepůjde otevřít.
Ten hajzl to tu má vymyšlený...
Kdo to vůbec je? Jak me našel? Proč si vybral prave me?
Vypadal tak na 25-26 let, a byl docela hezký...až na to, ze me unesl....
Jak to myslí "děvka"?
O tom se mi ani nechtělo přemýšlet... Mimo skříně v tom pokoji byla postel, televize a menší psací stůl.
Na co tu sakra je stůl?
Na posteli jsem se schoulela do klubíčka a začala brečet...
Do pokoje vešel, pro me zatím neznámý a řekl mi: ,,Hele kotě, dneska tě ještě nechám, protože vypadáš dost vyděšeně a já mam ještě nějakou práci takže máš zatim klid, ale zítra tě už seznámím s tím co budeš zažívat často a to, se ti asi líbit nebude....." řekl a zlověstně se zasmál......
Zase jsem si lehla a strašně moc brecela.......
.
Máme tu další kapitolu a tentokrát 658 slov 😍
Nevim co jinyho bych vám sem ještě psala ....😂
Tak zatím čus u dalších kapitol! 👋👋👋

Unesl mě?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat