6.kapitola

6.7K 214 12
                                    

Z pohledu Týny:
Lukáš u mě sedel a uklidňoval me. Najednou byl slyšet klíč v zámku, ja jsem se schoulela ke zdi a on se zvednul a šel ke dveřím. Byl tam Adam. Ten co mě unesl. Ten co mi chce ublížit. Ten člověk co mi zničí život. Ten člověk kterýho se neskutečně bojím.....
Přivítali se a Lukáš mu něco říkal ale neslyšela jsem to protože mluvil dost potichu.
Chvili spolu mluvili a pak oba šli k mému pokoji.
Bála jsem se. Začala jsem se zase klepat strachy.
Otevřel dveře a pozdravil mě:
,,Nazdár kočičko..." pozdravil mě a pokračoval: ,,Tak jak se dneska máme? Těš se na večer....To něco zažiješ..." a zlověstně se zasmál...
Bylo mi z toho zle.
Bála jsem se ho. Strašně.
Pak odešel do kuchyně a Lukáš šel za nim.
Chvíli se povídali normálně takže jsem toho moc neslyšela ale po chvíli na sebe začali ječet:
,,Kurva Lukáši, nech už toho!
Moc dobře víš ze si to nerozmyslim!"
,,Hmmm...."
,,Doprdele co se ti zase nelíbí?! Vždyť u těch ostatních ti to nevadilo,
tak co teď řešíš?!"
,,Je strašně mladá ty vole! To mi vadí! Ty ostatní byly devky, ale ona si to nezaslouží! Proč jsi si kurva
vybral jí?!" řval na nej Lukáš. On se me zástava? Je hodnej. Ale podle toho jak na nej Adam řve tak se me zástava asi zbytečně...
,,Tak si ji nevsimej, a nestarej se o to! A muže ti to bejt u prdele!"
Jeceli tam na sebe a za chvilku jsem viděla škvírou ve dveřích Lukáše jak dost nasraně jde a za chvíli jsem slyšela bouchnout dveře...
No super, teď jsem tu s Adamem sama...
Strašně se bojím...
Co se asi bude dít?
Co se mnou udělá?....radši o tom nebudu ani přemýšlet...
Čekala jsem schoulená na posteli, ze třeba příde a něco mi udělá ale nic...
Asi po 20ti minutách přišel a řekl: ,,Dneska ti dam ještě pokoj, pohádal jsem se bráchou a nemám na tebe náladu." pak odešel a ja jsem si řekla ze se půjdu vykoupat.
Vstala jsem z postele, šla jsem do koupelny, zavřela jsem dveře a vysvlíkla jsem se.
Vlezla jsem do sprchy, a pustila vodu. Chvíli jsem na sebe nechala stékat horké kapky vody a pak jsem si do ruky vymáčkla trochu sprchového gelu. Umyla jsem se a vzala do ruky šampon.
Dala jsem si ho do ruky a Umyla jsem si vlasy.
Oplachla jsem se a vyšla ze sprchy, a zabalila se do ručníku.
Utřela jsem se a oblékla jsem si pyžamo.
Vyšla jsem z koupelny a lehla jsem si do postele, chvíli jsem ještě stalkovala sociální sítě, a pak jsem usnula...

Ráno:
Vzbudila jsem se asi uz v 7:50, a spát uz se mi nechtělo tak jsem vstala a šla do koupelny.
Rozcesala jsem si vlasy a ucesala si dlouhý cop, pak jsem si vyčistila zuby a oplachla si obličej abych nebyla jako zombie, jak furt brecim...
Zajímalo me jestli je Adam doma, tak jsem se šla podívat. Nikdo tam nebyl, ale na stole ležel papír se slovy:
,,Ahoj :-), šel jsem koupit něco k snídani, přijdu za chvíli. Brácha prej přijde asi ve čtyři...
Lukáš <3"
,,Aha no..." řekla jsem si pro sebe a odešla do pokoje.
Lehla jsem si do postele a koukla na facebook a instagram, a pak jsem koukala na videa na youtube.
Po chvíli jsem slyšela klíč v zámku, a došlo mi ze je to
Lukáš se snídaní.
Nakouknul ke me do pokoje, pozdravil me a odešel do kuchyně.
Ještě jsem mu stihla na jeho pozdrav odpovědět.
Šla jsem do kuchyně a viděla jsem ze děla míchaný vajíčka.
Mňam...
Slušelo mu to v kuchyni...
ale jemu to sluší pořad, je krásnej...
Opřela jsem se o futro dveří a koukala na nej.
On si me ani nevšimnul, az když šel pro talíře, podíval se na me, trochu se leknul a pak se začal smát a ja s nim.
,,Jak dlouho uz me sledujes?" zeptal se se smíchem.
,,Moc dlouho ne." odpověděla jsem s pořad jsem se smála tomu jak se me leknul...
Nandal vajíčka na talíř a dal je na stůl, pak šel ještě pro rohlíky a džus. Teda to je servis.. řekla jsem si v hlavě a pak jsem si všimla ze me pobizi k tomu abych si sedla. Tak jsem si šla sednout, poděkovala jsem, poprali jsme si dobrou chuť a dali se do jídla...

Hi guys! 😃
Je tu další kapitola a je narozdíl od předchozí celkem dlouha...756 slov...
Hvězdička nebo koment moc potěší ☺️🌟💬
To ja asi všechno, tak zatím čauuu! 👋❗️

Unesl mě?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat