Devam

882 7 13
                                    

Piyanonun kapağı Güzel Theodor'un parmağının üstüne düşmüştü. Âdeta bir tablo gibi güzel olan yüzü aniden öfkeden kıpkırmızı olmuştu. "Dur bakalım, küçük," dedi tehditkâr bir ses tonuyla. Sonra salonu terk etti.
Sebastian kapıyı açıp dışarı çıkan son sınıf öğrencilerinin önünde kibarca eğildi. "Bu beyler," dedi bütün son sınıf öğrencileri dışarı çıktığında, aşşağılayıcı bir tavırla, "dans derslerinde boyalı genç hanımlara dönüp duruyorlar diye, kendilerini dünyanın merkezi sanıyorlar. Oysa önce Arthut Schopenhauer'in kadınlar hakkında yazdıklarını okumalılar."
"Bence kızlar çok sevimli" dedi Johnny Trotz.
"Benim de bir teyzem var, boks yapabiliyor." dedi Matthias gururla.
"Hadi, hadi" diye bağırdı Martin. "Jonathan! Prova başlasın artık."
"Tamam," dedi Johnny. "Pekâlâ, bugün son sahneyi bir kez daha çalışacağız. Daha tam olarak oturmadı. Matz, sen daha rolünü ezberleyemedin."
"Eğer benim peder burada tiyatro yaptığımı bilse beni okuldan alır," de Matthias. "Bunu sadece sizi hatrınız için yapıyorum. Yoksa Petrus'u benden başka kim oynayabilir ki?"
Ardından cebinden uzun, ak bir takma sakal çıkarıp yüzüne yapıştırdı.
HİKAYENİN DEVAMI KISA SÜRE SONRA GELECEKTİR. OKUMA LİSTENİZE EKLEMEYİ UNUTMAYIN!! 😊😊

Uçan Sınıf/Devam EtmeyecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin