DEVAM

770 3 4
                                    

Dans edenler durdular. Güzel Theodor piyano çalmayı kesti ve burnu büyük bir tavırla, "Rica ederim spor salonundaki işimiz bitene kadar bekleyiverin" dedi. Sonra çalmaya devam etti. Bunun üzerine son sınıf öğrencileri de yine dans etmeye başladılar.
Dokuzuncu sınıfın birimcisi Martin Thaler'in yüzü öfkeden kıpkırmızı kesildi."Kesin lütfen!" diye bağırdı "Doktor Bökh, her gün iki ile üç arasında spor salonunda prova yapmamıza izin verdi. Bunu sizde viliyorsunuz."
Güzel Theodor piyano taburesinin üzerinde döndü. "Sen okulun enkıdenlileriyle nasıl konuşuyorsun öyle, ha?"
Uli sıvışmak istiyordu. Tehlikeli durumlarla hiç işi olmazdı. Ama Matthias ceketinin kolundan tutmuştu ve gözlerini son sınıf öğrencilerine dikmişti, mırıldanıyordu: "Rezalet bu, rezalet! Şu dili uzun herifin ön tarafına patlatayım mı bir tane?"
"Sakin ol!" dedi Johnny. "Martin bu işi halleder."
Son sınıf öğrencileri ufak tefek Thaler'in çevresinde toplanmışlar, yiyecekmiş gibi ona bakıyorlardı. Güzel Theodor ise piyanoda yeniden tango çalmaya başlamıştı. O sırada Martin çevresindekileei kenara itip piyanoya yaklaştı ve kapağını hızla kapatıverdi! Son sınıf öğrencileri şaşkınlıktan küçük dillerini yutmuş gibilerdi. Matthias ile Johnny, Martin'e yardım etmek için hızlıca onun yanına gittiler. Ama Martin bu işi tek başına halledmeye kararlıydı. "Sizde tıpkı bizim gibi mevcut kurallara uymak zorundasınız!" diye bağırdı öfkeyle. "Şans eseri bizden bir kaç yaş daha büyüksünüz diye iatediğinizi yapamazsınız! Gidin, beni Doktor Bökh' e şikayet edin! Ama önce burayı terk etmenizi istiyorum!"

Uçan Sınıf/Devam EtmeyecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin