"Bravo!" diye bağırdı onu izleyen çocuklar, bir yandan da coşkuyla alkışlıyorlardı.
"N'oluyor burada?" diye sordu olayı kaçıran bir son sınıf öğrencisi.
"Önemli bir şey yok," diye yanıtladı Sebastian Frank. " Bizim ötücü kuşa pencereye çıkmasını rica etmiştik sadece. Harry kuşun şaşı olduğuna inanmıyordu da." Çocuklar güldüler.
" Sen benimle dalga mı geçiyorsun?" diye sordu son sınıf öğrencisi.
"Ne münasebet," diye karşılık verdi Sebastian mütevazi bir tavırla. "Sizin gibi büyük biriyle nasıl dalga geçerim? Hem dalga dediğin denizde olur."
Son sınıf öğrencisi, kanat takmışcasına bir an önce oradan ayrılmayı yağledi.
O sırada koşarak Uli geldi: "Sebastian, provaya gelmen gerekiyor!"
"Emir büyük yerden," dedi Sebastian alaycı bir tavırla ve ağır ağır yola koyuldu.
Spor salonunun önünde önünde üç çocuk onları bekliyordu. İlginç başlığıyla Noel'de oynanacak oyunun yazarı Johnny Trozy sahne dekorlarını yapan sınıf birincisi Martin Thaler ve her zaman aç olan özellikle de her öğünden sonra yedikçe yiyesi gelen ve günün birinde boksör olmak isteyen, ağzındakileri çiğneyen Matthias, Sebastiyanla birlikte gelen ufak tefek Uli'ye kurabiye kırıntısı uzattı. "Al!" diye homurdandı "Biraz ye de büyü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçan Sınıf/Devam Etmeyecek
HumorBolca mozah, bitmeyen eğlence... Bir kez okumak yetmeyecek!!