Noa :
als ik de badkamer uitloop heb ik net mijn pyjama aan het is een kort broekje met shirtje, ik merk dat Jake me aanstaart " bevalt het uitzicht je " vraag ik met een grijns hij knikt " ik ga nog even op mijn laptop " hij knikt nog steeds met zijn mond half open. ik ga lachend naar mijn laptop en ik zie dat Jake zijn laptop ook pakt, ik ga naar instagram en ik zie een foto met een jongen en een meisje maar ik scrol gewoon door even later bedenk ik me en ga ik terug naar de foto als ik zie wie het is " Cameron " fluister ik tegen mezelf. ik merk dat mijn adem veel te snel gaat, Jake staat op en loopt naar me toe " Noa er is niks aan de hand adem rustig in en uit " zegt Jake, is dit wel Jake hij klinkt als Cameron " Cameron, Cameron ga weg " mijn angst kan je horen ik sta op en wil weg rennen maar ik voel 2 sterke armen omheen ik probeer me los te krijgen maar het lukt niet zijn armen zijn te sterk. " Noa rustig ik ben het Jake adem rustig in en uit " ik doe wat er wordt gezegd en kijk dan weer in de ogen van Jake ik voel me hoofd tintellen en val dan in de armen van Jake hij wrijft over mijn rug " het is al goed, maar wie is Cameron en waarom noem je mij Cameron" zijn vraag klinkt duidelijk en volgens mij wil die een antwoord maar daar heb ik nu geen zin " niemand " zeg ik dan maar terug en ik kijk naar benden. ' het is wel iemand want je bent bang voor hem ik merk het aan je en ik zie het aan je ' ik schud heftig mijn hoofd en ga in bed liggen.
Jake :
ik weet dat ik het moet laten, maar ik denk de hele tijd terug aan die naam die Cameron wat is er met haar gebeurd. ik merk dat Noa al slaapt ik pak mijn mobiel en kijk nog even een beetje rond op social media, en dan mompeld Noa dingen die ik niet kan verstaan ik kijk haar kant op en ze begint hevig te beven ik loop naar haar toe en kijk even naar haar " alsjeblieft doe het niet, ik heb je niks misdaan " ik ga naast haar zitten en leg haar hoofd op mijn schoot ik fluister in haar oor " Noa er is niks aan de hand wees maar stil langzaam opent ze haar ogen. " Noa ik wil dat je me uitlegt wat er aan de hand is " ze vertelt me over Cameron die haar mishandelt heeft. Aan het einde van haar verhaal zeg ik dat ze weer moet gaan slapen als ik terug loop wordt me pols vastgepakt ik draai me om en kijk recht in haar mooie ogen " wat is er " vraag ik haar met een zachte stem " ehm... Kan je bij me slapen " ik glimlach naar haar en knik dan, ze schuift op en ik haal de dekens omhoog ik kom bij haar liggen " welterusten Noa " zeg ik tegen haar en geef een kus op haar voorhoofd " jij ook " fluistert ze terug. Ze draait zich op haar zij naar de andere kant van de kamer ik vindt het wel jammer maar wat had ik dan verwacht uitgeef mend begint het te onweren als de 2 de knal volgt draait ze zich snel om en gaat met haar hoofd op mijn borstkas liggen " bang voor onweer " vraag ik ze knikt.
Srry voor kort hoofdstuk maar het volgende deel krijg je foto's met wie wie is.
JE LEEST
boys are not them selves ( DUTCH ) ( voltooid )
Teen Fictionik ben Noa ik ben 16, mijn ouders zijn omgekomen tijdens een auto ongeluk daardoor moet ik nu naar een internaat, er waren fouten gemaakt waardoor ik nu bij een jongen op de kamer moet slapen. ik lijk een normaal meisje maar mijn nachtmerries komen...