Noa :
Ik wordt langzaam wakker en kijk naast me waar ik Jake zie liggen ik ga met mijn hand over zijn borstkas heen en ik merk dat hij langzaam zijn ogen opent " goeiemorgen, Honey " zegt hij met een grijns " goeiemorgen " mompel ik terug en ik blijf met mijn handen over mijn zijn borstkas wrijfen. Ik moet opstaan omdat ik de bel hoor ik loop naar de deur toe en open hem ik kijk naar links waar niemand staan voor mij staat niemand en rechts staat niemand ik doe de deur weer dicht " vreemd " mompel ik tegen mezelf en wil weg lopen terug naar de slaapkamer totdat ik wordt tegen gehouden door een brief die op de grond ik pak hem op en zie mijn naam erop staan ik loop langzaam terug naar de slaapkamer en laat me zelf weer op het bed vallen " ik heb een brief en er stond niemand voor de deur " zeg ik in 1 keer tegen hem " open het" hoor ik Jake terug zeggen ik doe wat hij zegt en open het " Noa, ik weet waar je bent ik weet wat je doet en ik weet wat ik wil groetjes C.C " zeg ik hard op zodat ook Jake weet wat er in staat hij kijkt me raar aan " van wie zou dit kunnen zijn " en ik kijk Jake vragend aan " Cameron " en hij haalt zijn schouders op " de eerste C zou voor Cameron kunnen staan mar ik weet zijn achter naam niet " verklaar ik " pak anders de lijst van de leraren " stelt Jake voor " ook voor het eerst dat jij iets nuttigs zegt " zeg ik plagend hij kijkt me met een fake lach aan ik pak de lijst uit mijn kastje en ga de lijst af " zijn achter naam begint ook met een C, Cameron Cullen " Zeg ik half stokkend en ik voel dat mijn ogen waterig worden en dan valt een druppel over mijn wang gevolgd door een andere. Jake trekt me bij hem op schoot en kijkt me aan " ik ben bang " zeg ik snikkend jake wrijft gerustellend over mijn rug " ik weet maar ik ben bij je " hoor ik hem zacht zeggen terwijl hij mij aankijkt. Ik merk dat ik moe ben " Jake ik ga slapen " zeg ik snel " oke welterusten " hoor ik hem nog terug roepen en ik loop nog even snel naar Jake toe die me verbaasd aankijkt en ik geef hem snel een knuffel en hij slaat zijn armen om me heen.
ik loop weer terug naar de slaapkamer en laat me op het bed vallen, en dan denk ik nog even verder en val daarna in slaap
JE LEEST
boys are not them selves ( DUTCH ) ( voltooid )
Teen Fictionik ben Noa ik ben 16, mijn ouders zijn omgekomen tijdens een auto ongeluk daardoor moet ik nu naar een internaat, er waren fouten gemaakt waardoor ik nu bij een jongen op de kamer moet slapen. ik lijk een normaal meisje maar mijn nachtmerries komen...