Jake :
Ik ben nog niet moe en ik heb niet zoveel te doen totdat ik ergens in de hoek van de tafel een stapel papieren zie liggen ik loop er naar toe en pak het op en zie dan dat het de tekeningen van Noa zijn ik loop rustig terug naar de bank en bekijk de eerste tekening waar zichzelf heeft getekend met een mooie zachte twinkeling in haar ogen en de volgende waar ik Jack Sparrow op zie, en de andere met twilight en na best wel veel tekeningen trekt 1 mijn aandacht niet omdat ik het mooi vind, ik vind hem trouwens wel mooi maar gewoon wat ze heeft getekend ik zie een meisje die best wel veel op Noa lijkt en dat meisje houdt een mes bij haar arm waar ze al medere littekens heeft.
Ik loop naar de kamer van Dave en Blake en stap gewoon naar binnen omdat ze zo dom zijn niet de deur dicht te doen als ik in de woonkamer kom zie ik Dave en Blake zitten maar ook Chelsy is er ik ga tussen Dave en Chelsy zitten en praten even wat bij.
" ik wou trouwens nog even wat zeggen " vervolg ik het gesprek en ik pak de tekening erbij en ik laat hem zien " volgens mij gaat het niet heel goed met Noa " zeg ik terwijl ik zie dat de andere de tekening bekijken.
" misschien moet he met haar gaan praten " zegt Chelsy ik knik instemmend.Naar een tijdje ga ik weer terug naar de kamer en als ik binnen ben hoor ik iemand gillen ik loop met een snelle pas door naar de slaapkamer waar ik Noa zie zitten met haar arm helemaal rood ik til haar op en loop naar de woonkamer " Noa waarom doe je dat " vraag ik zacht " ik weet het niet " zegt ze huilend en ik pak verband uit de EHBO kist die ik vervolg om haar arm bind.
----- paar dagen later -----
Ik wordt wakker en voel een zware steek door mijn hoofd heen gaan en ik kijk naast me waar geen Noa zit ik loop naar de woonkamer en pak een aspirientje die ik meteen in neem ik loop naar de woonkamer en zie Noa op de bank liggen, oh ja ik weet het weer.
Flashback gister avond
We zijn bij het feestje en ik zie dat Noa en Dave aan het praten zijn en ergens krijg ik een heel naar gevoel maar ik weet niet waarom want ik weet dat ik haar kan vertrouwen en ik zie dat ze hem een knuffel geeft ik loop kwaad op ze af en trek Noa weg " Jake wat doe je " hoor ik haar zacht vragen " waarom praat je nog met hem " sis ik kwaad " ik mag toch wel gewoon praten met hem " en daar ga ik, ik sla haar vol in haar gezicht en ik zie dat ze begint te huilen " jij bitch " sis ik nog snel een keer en dan rent Noa weg van de aula en ik zie dat ze naar boven rent zeker naar de kamer en ik plaats mijn handen op mijn hoofd " wat heb ik gedaan " zeg ik tegen mezelf .
Einde flashback
Ik til Noa op en leg haar in bed neer om dan zelf ook te gaan liggen en wrijf met mijn hand zachtjes over haar rug niet merkend dat ze wakker is geworden "waarom deed je dat " hoor ik haar vragen met een zachte gebroken stem " ik weet het niet " zeg ik zacht terug en zie dan pas de rode vlek op haar wang ik ga er met mijn hand langs en ik zie dat ze zich verzet " sorry het was echt niet me bedoeling ik weet niet wat er gister met me was " verklaar ik haar " beloof me alsjeblieft dat je dat nooit meer doet " smeekt ze me ik knik meteen en druk mijn lippen op die van haar. " het spijt me zo erg " is het laatste wat ik zeg
van de schrijver :
ik ga vandaag meer uploaden omdat ik van jullie hou
JE LEEST
boys are not them selves ( DUTCH ) ( voltooid )
Teen Fictionik ben Noa ik ben 16, mijn ouders zijn omgekomen tijdens een auto ongeluk daardoor moet ik nu naar een internaat, er waren fouten gemaakt waardoor ik nu bij een jongen op de kamer moet slapen. ik lijk een normaal meisje maar mijn nachtmerries komen...