Kaçmak istiyordum, her şeyi geride bırakarak,
Beynimdeki fırtınaları dindirmek istiyordum, onu bularak...🎥🎥
Bazı insanlar özeldir, keşfedilmeyi bekler. Kimileri bunu bilmekte zorluk çeker. İyiye veya kötüye yönelir.
Stephen Cromwell. Bundan 15 yıl önce henüz 2 yaşındaydı. Yazgıya inanıyor. Çünkü, gelecekte bunun intikamını alacağına inanıyor. Nasıl olsa hepimizi aynı rüyayla çizdi kader.
Kral Odin'in çocuğu olmuyordu. Eğer bir kralsınız ve krallığın devamını sağlamak istiyorsanız, bir veliaht olması gerekirdi. Kral Odin'de her zaman erkek bir çocuğunun olmasını istemişti. Kraliyetteki her şifacıya gitmişti Kral Odin, bu sorunun çözümünü bulabilmek için. Ama cevap her zaman aynıydı.
"İnanın Kralım, bir şekilde buna çözüm bulmamız imkansız. Malesef bir çocuğunuzun olması şifacılıkta imkansız."
Odin, bu cevabı her aldığında hayattan bir adım daha ölüme yaklaşıyordu. En çok da sinirini bozan şey elinden bir şey gelmemesiydi. O bir kraldı ama yine de elinden hiçbir şey gelmiyordu. Kardeşi Sarthe bir gün ona şöyle demişti:
"Kardeşim, belki de çocuğunun olmasını kraliyetten kovduğun büyücüler ve ucubeler sağlayabilir. "
Kardeşi Sarthe'nin söylediği bu söz aklından hiç çıkmıyordu Odin'in. Bunu söylediği günden beri kardeşi Sarthe'ye olan, eski kuşkuları gün yüzüne çıkmaya başlamıştı. Aklında hep bu soru yankılanıyordu. Kardeşi Sarthe neden böyle birşey söyleme ihtiyacı duymuştu.
Odin'in büyücüler ve hain ucubelerden nefret ettiğini biliyordu Sarthe. Bu nefretinin sebebi büyücülerin babasına karşı baş kaldırması ve kraliyeti kasıp kavuran bir isyan başlatmasıydı.
Bu isyan, ucubelerinde desteğiyle bütün kraliyete yayılmasını ve kraliyet ile halkın büyük kısmının karşı karşıya gelmesini sağlamıştı. Odin'in babası Kral O'Connell savaşta büyük bir liderlik ve cesaretlik örneği gösterip, savaşın sonuna kadar en ön safta hainlere karşı savaşmıştı. Tarihin yazdığı belkide bu en kanlı savaşı cuntacılara karşı Cromwell Hanedanlığı kazanmıştı.
Savaşın üzücü sonu ise Büyük Kral O'Connell'in savaş sonunda ölmeseydi. Savaşın sonuna kadar Odin babasının yanında savaşmıştı. Babası Büyük Kral O'Connell'a karşı büyücüler ve ucubeler en sonunda birleşip bir suikast düzenlemişti.
Bu kanlı suikastın sonunda Kral O'Connell, oğlu Odin'in ellerinin arasında hayatını kaybetmişti. Son nefeslerini verirken oğluna son sözlerini ve vasiyetini söylemişti.
"Odin, oğlum. Kendinden başka kimseye güvenme. Kral olmak bana bunu öğretti. Sen benim annenden kalan mirasımsın. En çok neye üzülüyorum biliyor musun?" demişti babası O'Connell.
Odin gözü yaşlarla kafasını sağlamıştı.
"Annene senin hep yanında olacağını söylemiştim. Ama, ama bu sözümü malesef tuta-"
"Hayır baba. Hayıır! Lütfen baba, lütfen ölme. Beni yalnız bırakma."
Odin'in babası O'Connell, oğlunun ellerinin arasında ölmüştü. O an savaşın dönüm noktası olmuştu. Odin babası O'Connell'un kılıcını almış ve hainlerin üzerine ölümcül darbeler indirmeye başladı. Ümidini kesmiş ordu, yeni kralının cesaret ışığı altında tekrar dirilmiş ve cuntacılara karşı büyük bir zafer kazanmıştı ve savaşı bitirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scorfwill - Kayıp Piramit -
FantasyGökyüzündeki yıldızlar gibi olmak istedim. Müziklerdeki o melodi olmak istedim. Ama aslında tek istediğim buralardan uzakta bir diyara gidip, İntikam hırsına bürünmekmiş, onu fark ettim. Adım Stephan Cromwell. Cromwell Hanedanlığının varisi ve...