•Chloe•
23:00
OŁ JEE.. W KOŃCU SPAKOWANA.. nw jak spakowałam moje wszystkie ubrania w nie całe 3 walizki ale ok XDD. Jeszcze tylko się umyje i ide spać.
•Lexi•
Ehh nie wiem czy to był dobry pomysł żeby wstawiać te zdjęcie. Noah może nawet z tym pójść na policję.. dobra, było minęło i tak i tak już jest 200 like'ów 😶. Jeszcze tylko sobię nastawie budzik i Idę spać..
[wtorek] 9:00
DRYYYN DRYYYN (to budzik dzwoni jak coś XDD)
Omg już dzisiaj przeprowadzka😍 nie mogę się doczekać pierwszego lotu.. aww aby tam byli jacyś przystojni chłopcy 😂💓. Posprawdzam sobie jeszcze tylko social media i idę zjeść śniadanie. Yy 1 wiadomość od anonima:
"Ok teraz to przesadziłaś, jeszcze się odegram kotku;)))"
O MÓJ BOŻE... To na 100% musiał być Noah. Wiedziałam że to był zły pomysł. Dobra j*bać, idę coś zjeść 😂.
10:30
Gdy skończyłam ubierać się w:Mama zawołała:
Dziewczyny zabierajcie się już. Musimy jeszcze iść po panią Kyle (mama od Avy).
Ja i Chloe:
Dobrzee już idziemy!!
*Półtorej godziny później*
Nasze mamy poszły już na odprawę itd. żeby mieć to już z głowy. My za to zaszłyśmy na chwilę do Starbucks'a, zeszło nam to jakieś 10 min. Potem poszlysmy też na odprawę itd.XDD Gdy znajdowałyśmy się już przy takim długim przejściu do samolotu ujrzałam mega wściekłego Noah (nw czy to imię dobrze tu odmieniłam😂). Jak go zobaczyłyśmy to szybko uciekłyśmy, ale usłyszałam jego ostatnie słowa: "kiedyś cię zabije". Tsaa z levelu 'chlopak' przeszedł na level 'morderca'. Dzięki Bogu lecę do tej Norwegii.
*W samolocie*
Gdy weszłam do samolotu zobaczyłam dwóch mega przystojnych chłopaków, którzy przez cały lot się na nas gapili:Zagadali do nas po jakiś dwóch godzinach lotu. Mają na imię Marcus i Martinus i mieszkają w Norwegii. Okazali się byc mili, sympatyczni i baardzo śmieszni 😂. I nie ukrywam, Martinus mnie troszku podrywał😏😏. Po tym spotkaniu z nimi coraz bardziej chcę zamieszkać w Norwegii ❤.
CZYTASZ
"wybierz♡" //M&M
FanficDwie siostry- Lexi i Chloe. Dwaj bracia- Marcus i Martinus. Czy coś ich połączy? Może ktoś będzie musiał dokonać ważnego wyboru? Dowiecie się w książce. ~Amelia👊💕