rozdział 8~ szpital ❣

300 14 6
                                    

•Martinus•
Postanowiłem że pojade za nią i tym chłopakiem. Złapałem taksówkę i pojechałem. Nie chciałem stać bezczynnie, a jak coś on jej zrobi? Ehh jednak mi na niej zależy. Nic nie poradzę..
Po dłuższym czasie jeżdżenia za nimi zobaczyłem jak wchodzą do fabryki.. poprosiłem żeby taksówkarz poczekał tu na mnie,a ja poszłem za nimi. Gdy już byłem w środku zobaczyłem tego dupka Noah i nagą Chloe. O NIEEE TAK NIE BĘDZIE.. Po paru ciosach już był nie przytomny hahahahah.
Pojechaliśmy do domu Lexi. Chloe była cała roztrzęsiona. Bardzo jej współczuję 😔. Poprosiła żebyśmy ja zostawili samą. W sumie jej się nie dziwię..
•Lexi•
Gdy wyszliśmy z pokoju Chloe poszliśmy poszliśmy do mojego.
Zapanowała niezręczna cisza.. tsaaa..
-Sluchaj Martinus.. przepraszam za wszystko, nie chciałam żeby tak-
-Lexi wybaczam ci. Nie umiem bez ciebie wytrzymać.. tak jakoś pustkę czuję bez ciebie. I ja też przepraszam że od razu ci nie pomogłem 😥.
-Kocham cię:)))
-Ja Ciebie też:)).
Nagle Martinus uklęknął na kolana (wtf)
-Lexi Adams(?) Czy chciałabyś zostać moją dziewczyną?😶
TO CHYBA NAJLEPSZA RZECZ KTORA MI SIE PRZYDARZYŁA W MOIM ŻYCIU..
-Aaa! Tak chcę ❤❤
Nagle usłyszałam krzyki z pokoju obok. Szybko pobieglismy zobaczyć co tam się dzieje. Była tam nie przytomna Chloe a obok niej wymiociny.. Bardzo byłam wystraszona)); szybko zadzwoniliśmy po karetkę.. masakra czy nie mogę mieć chociaż jednego normalnego dnia??
Sprawdziliśmy czy oddycha itd.. po 10 min przyjechała karetka i zabrała moja siostre.
Przyjechaliśmy z Martinusem na następny dzien do szpitala, akurat nie mieliśmy daleko. Jak weszliśmy do recepcji pielęgniarka zawołała lekarza który zajmuje się Chloe.
-Dzien dobry, czy to pani jest siostrą pani Adams?
-Tak, co z nią??
-Dobrze się czuję, już jest przytomna. Ale..
-Ale co, panie doktorze?
-Pani Chloe jest w ciąży.
CO?! W JAKIEJ CIĄŻY?!
Martinus popatrzył na mnie zdziwionym wzrokiem..
-Ojej.. nie wiem co powiedzieć. Możemy ją zobaczyć?
-Jasne.
Pan doktor zaprowadził nas do sali, gdzie była moja sis. Wyglądała w miarę dobrze 😌.

~CDN♡

______________________________Ohh już jesteeem! I co? Podoba wam się rozdział? 💘
Wiecie co.. pod tym rozdziałem możecie zostawić wasze pomysły na dalsze rozdziały:))). Jak mi coś naprawdę spodoba to ich użyje. No to co??.. komentujcie✍💓
Papapa 💦💟

"wybierz♡" //M&MOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz