Návrh na zábavu

59 6 2
                                    


"A co tahle zajít zase do Shooshh?" navrhla Chloe.

"Joo, super nápad" obrátila pohled od mobilu Ruby. Mě to jako super nápad nepřipadalo, nechci ho vidět, budu na něho zase myslet a to nechci.

"Já nepůjdu" řekla jsem tiše. Chloe a Ruby se na sebe podívaly a pak Chloe řekla.

"Ammy, věř mi bude to dobrý" ale tohle mě opravdu nepřesvědčilo změnit názor " užijeme si to" zvýšila hlas, který se mi zaryl do hlavy.

Mlčela jsem.

"Přemýšlej o tom, prosím"

Kývla jsem na souhlas. Čas velmi rychle ubýval. Témata hovoru se měnila každou chvíli, ale nejdýl jsme vydržely u Shooshh. Do téhle konverzace jsem se nezapojovala. Neměla jsem ani moc chuť se bavit..







Šla jsem domů, bylo už šero. Přemýšlela jsem nad návrhem, který Chloe řekla. A možná by to nebyl tak špatný nápad se opít a užít si to! Aspoň uvidí, že se bavím a že na něho nemyslím! Z kapsy jsem vylovila mobil a vytočila Chloe číslo. Ani ne do 15 sekund se v telefonu ozval Chloin jemný hlas.

Chloe: "Ano Ammy? Co potřebuješ?"

Ammy: "Víš, Chloe.. přemýšlela jsem nad tím"

Chloe: "A jaký je výsledek?"

Ammy: "Půjdu"

Chloe: "Dobře zítra v osm, jsem ráda, že ses takhle rozhodla, ahoj"

Hovor byl ukončen. Pokračovala jsem po cestě domů a už se těšila na zítřek. Probíhalo mi v hlavě, jak asi bude reagovat, jestli se semnou bude bavit.. ale ne, opět na něho myslím.

"Ammy" ozvalo se zamnou. Otočila jsem se a postřehla Maxe, který utíkal za mnou. Měl bílé tričko a modrou bundu, slušelo mu to.

"Ahoj Maxi" pozdravila jsem ho a usmála se.

Přešel do chůze a šel přesně při mém boku, bylo to příjemné jít s někým a ne sám.

"Máš zítra čas?"

"Noo, půjdeme s Chloe a Ruby do Shooshh" podíval se na mě "ale myslím, že můžeš s náma".

"Joo, dáme sraz?"

"V osm na náměstí"

Po pár minutách ticha se ozval "chtěla bys doprovodit?" Zeptal se kluk, který semnou chtěl na rande.

"Za chvíli jsem doma, to už dojdu, ahoj" doufám, že to neznělo špatně. Odpověděl mi na pozdrav. Otočil se. Ještě jsem mu zamávala a šla, nelhala jsem mu, byla to pravda. Zachvíli jsem doma. Počítala jsem kroky, a už u 50 jsem to přestala počítat. Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Přivítala jsem rodinu hlasitým "jsem doma". Vyzula jsem boty a vyslékla mikinu, kterou jsem pověsila na věšák.

"Tak jak bylo venku?" Zeptala se mamka.

"Jo, bylo to dobrý"

"To jsem ráda, půjdeš mi pomoct, prosím ?"

Dala jsem se do pohybu a šla za mámou, která seděla na sedačce a párovala ponožky. Sedla jsem si k ní a pomohla jí. Stejné ponožky jsem dala k sobě. A ty, co neměly dvojici tak jsem nechala na kraji.

"Zítra pojedu do Brightonu?"

"V kolik se vrátíš?" Zeptala se máma a spojila další ponožky k sobě.

"Nevím, napíšu ti"

Pospojovala jsem poslední ponožky a šla do svého pokoje. Přivítala mě fascinující vůně vypraného oblečení, které leželo na mojí posteli. Popadla jsem ho do náruče a čichla k němu. Vše jsem urovnala ve skříni a sedla si k mobilu. Pustila jsem písničky na největší hlasitost a zpívala zároveň s textem.

V kabelce jsem měla poslední dvě cigarety, ty jsem vytáhla a šla jsem porušit něco s čím by nebyl nikdo v moji rodině spokojený. Ale moje chuť se stupňovala. Nedala se vydržet. Vzala jsem zapalovač a cígo mezi rty a šla k oknu. Otevřela jsem ho a zapálila si cigaretu. Kouř který se plnil v puse byl uklidňující. Vyfoukla jsem z okna do čistého vzduchu.

"Čau, ty už jsi doma?"

Malém jsem dostala zástavu, Liliana. Otočila jsem se a ruku nechala puštěnou z okna. Mezi ukazováčkem a prostředníčkem jsem svírala cigaretu. Kdyby se to Lily dozvěděla, měla bych další průser.

"Joo, jsem už doma" pousmála jsem se abych Lily nějak odehnala. Ale nic, smála se na mě jako usměvavé slunce, ale můj pokoj neopustila.

"Ty máš nový časopis?" Zeptala se mladší sestra a šla k mému stolu.

"Liliano nech to, ani na to nešahej"

Neposlouchala mě, já furt držela ruku jak krypl z okna a pozorovala jak Lily bere můj časopis z bílé skříně. Chtěla jsem jí ho vyrvat z rukou, ale nebyla možnost, protože jsem držela ruku z okna.

"Tady jsou zajímavý věci " řekla jen tak pro sebe.

"Tak to je super, vezmi si ho do pokoje"

"Ok" řekla Lily a vstala z židle. Díky bohu.

Otočila jsem se k oknu a potáhla. Rychle jsem cigaretu dokouřila, kdyby se Lily vrátila. Zbytek z cigarety jsem hodila, co nejdál to jen šlo.

Obloha se plnila hvězdami a já je pozorovala, vzduch už byl chladný, ale příjemný. Hvězdy dneska moc nepadaly a to znamenalo, že nebudu mít moc přání.

Zbytek večera jsem strávila sledování seriálu na mobilu a poslouchání písniček v mém oblíbeném playlistu.

Další kapitolu vydám možná dnes, možná zítra a začneme hnedka od Shooshh. Hlasování a komenty pište. 😋

Ammy Norsei Kde žijí příběhy. Začni objevovat