Sama v lese

40 4 2
                                    

Cestou od Juryho jsem potkala Ruby, opírala se hlavou o bílou zeď a její pohled vypadal, jakoby měla každou chvíli umřít.

"Ruby?" Došla jsem k ní a pohladila ji po rameni. "Jsi v pohodě?".

"Asi jo" zamumlala. Slyšela jsem ji jenom tak, tak. Měla jsem o ni starost.

"Co sis dala, kurva?" Zeptala jsem se jí.

Mlčela.

"Ruby?"

Zvedla se a podívala se na mě. Její zorničky byly rozšířené. Vypadala jakoby se nedívala na mě ale na nějakého ducha.

"Ruby, co sis vzala ?" Mávala jsem na ni rukou.

Chvílemi jakoby se probrala ze snu

"LSD" usmála se.

Nevidím důvod, proč se smát, ale ok. Možná, že opravdu nevidí mě, ale nějakého barevného pomalu hybajicího avatara. Chtěla jsem se ji zeptat, kdo jí to dal, ale pak jsem si to rozmyslela z důvodu, že z ní vyjde úplný nesmysl.

"Pojď na wc" chytla jsem jí za ruku a táhla ji ke dveřím s velkým nápisem WC. Nějak nevnímala, námitky taky neměla a souhlas, už vůbec. Vrazila jsem do dveří a Ruby si přitáhla blíž. Vysvětlila jsem jí, co bylo potřeba a odešla jsem. Snad si poradí.

***

Seděla jsem na barové židli a měla už pár alkoholu v krvi. Chtěla jsem se bavit, užít si ten čas tady. Zrovna hrála nějaká rytmická písnička. Slezla jsem z barové židle a šla na ni tančit.

Houpala jsem se do rytmu hudby. A vnímala její každý tón.

"Jak se jmenuješ?" Promluvil na mě nějaký hnědovlasý kluk s modrýma očima, ve kterých se odrážely barvy světel v klubu.

"Ammy" Zvýšila jsem hlas, aby mě slyšel.

"Já jsem Rick" usmál se "nešla bys na jedno cígo?"

Kývla jsem. Stejnak jsem už měla docela chuť. Následovala jsem ho cestou ven a venku si vytáhla jednu cigaretu z krabičky. On udělal to samé. Z kapsy jsem vytáhla zapalovač a zapálila. Potáhla jsem a ucítila úlevu, venku je lepší vzduch, chladný. Vevnitř je teplý a vydýchaný..

Zeptal se mě ještě na několik otázek.. a pak přišel ke mě blíž, jednou rukou mě chytl tvář a v druhé ruce držel cigaretu, z které pomalu ucházel kouř. Přiložil ústa na moje a políbil mě. Chtěla jsem se bránit, ale moje myšlenky jsem chtěla odtrhnout od Juryho.

Měla jsem pocit viny. Po chvíli cítila úlevu odplaty.. ani nevím s kým se cucám. Bylo mi vážně do pláče, silně mě přitlačil ke zdi. Pak se odlepil.

"Nechceš jít ke mně? Bydlím tady kousek" zeptal se. Bylo mi to jedno, on se taky vyspal s Ruby. Tak ať ví jak jsem se cítila. Přikývla jsem. To mu vykouzlilo na tváři široký úsměv, to co chtěl. Chytl mě za ruku a táhl mě ven, pletly se mi nohy, ale pokračovala jsem ven za neznámým klukem.

Vyšli jsme ven do úplné tmy. Motola se mi hlava, připadala jsem si jakobych hrála nějakou hru, ve které jsem hlavní rolí.

"Přijdu pro auto počkej mě tady" usmál se a odběhl k parkovišti. Přemýšlela jsem jestli mám čekat, nebo jít zpátky. Byla mi docela zima, další důvod, proč se vrátit mezi lidi. Ale něco mě drželo pořád před budovou. Za mnou se ozvalo hlasité zavření dveří. Otočila jsem se a směrem ke mě šel Jury.

"Proboha nedělej to Ammy" byla jsem nepříčetná, nechtěla jsem se na něj dívat, ale kdybych nebyla tak silná, jak jsem.. nejradši bych na něm oči nechala.

Ammy Norsei Kde žijí příběhy. Začni objevovat