Gözyaşlarıma akmayı yasaklıyorum bugün!

14 4 0
                                    

Gözyaşlarıma akmayı yasaklıyorum bugün!
Çünkü; Aklıma getirmemem lazım seni..
Kor ateşlerde boş yere yanıyorum.. Kimsesizce geçen ömrüm her defasında son buluyor hayalin geldiğinde gözlerimin önüne .. Şikayet etmesem de bu ruh halime, kalbimde derin bir bıçak yarası açıyor.. Ne fotoğraflar buna dur diyor ne de ağlaya ağlaya okuduğum mektuplar..

Gözyaşlarıma akmayı yasaklıyorum bugün..
Çünkü ; Yazık bana da..
Bir ömür heba ediyorum her defasında boş yere.. İnsanlar gülüp eğlenirken ben psikolojikman mutsuzluğa odaklıyorum kendimi .. Ve bu her defasında kendime zarar vermeyi getiriyor aklıma.. Ölüm korkusu gibi korkunç sensizliğe alışmak.. Canıma can katmak yerine, her seferinde öldürüyorsun beni.. Seni düşündüğüm her an’a ‘en çok mutlu olduğum an ‘ yerine cinayet saati ismini veriyorum.. Toprağa karışmak için can atıyor bedenim ve nedense senin kokun yerine, yumrukladığım duvarlarda kalan kan kokularını çekiyorum.. Üzerinede şarkımızı açıp şerefine vurduğum her kadehte altın vuruş yapıyorum resmen .. İliklerime kadar hissediyorum seni içimde .. Darmadağın ediyorsun tüm dengemi .. Ve hayata tutunmaya çalışırken iki elimin buna yetersiz olduğunu düşünüyorum.. Sonra ellerini istiyorum daha sıkı tutunmak için , desene yine boş hayallere kapılıyorum..
Gözyaşlarıma akmayı yasaklıyorum bugün ..
Çünkü ; günaha giriyorum senin yüzünden her defa..

Allah’ın verdiği can’a kıymak geliyor aklıma.. Ve kendimden utandıkça yalancı aynalar karşısında, bir yumrukla paramparça ediyorum kendimi.. Ufak ufak yaklaşıyorum sensizliğin uçurumuna.. Dünya’nın sonu gelmedi ama üzerime taş yağıyor sanki.. Her kafama dank ettiğinde akıllanırım diyorum , olmuyor yine yine istiyorum seni.. Sorumsuzluk diz boyu hayatımda.. Artık sulamıyorum bile sizi Allah’ın izin verdiği yere kadar yaşatacağım dediğim çiçeklerimi.. Oysa çiçeklerim her açtıklarında mutlu olan ben, gözlerimin önünde yaşattığım cinayeti gülerek seyredecek kadar adi bir insan oluyorum yaptıklarını başka bir canlının üzerinde deneyerek.. Onlar sen yanımda olmadığında nefes almama yardımcı olurdu ya hani.. Sen benden uzak olduğun her saniye nefes alamazdım da bunlar sayesinde alırdım ya. Madem hiç yanımda yoksun açmasın hiç bir çiçek ve ölüme adım adım yaklaşarak mutlu olayım.. Boş odalarda bir duvarı kaplayacak büyüklükte resminin karşısında, senin duymadığın kaç yalvarışa daha dayanır bü gönlüm söyler misin ? .. Bu aşk’ın içimde bu nevi etkiler yaratacağını hiç tahmin etmezdim .. Ve düşün bu sadece geçen günlerden sadece biri .. Amel defterim senin yüzünden günahlarla dolu.. Bu yüzden düşünmeden sökebilirsin kalbimi yerinden zaten bir işe yaradığı yok !
ask acisi, yalnizlik, ozlemek

Gözyaşlarıma akmayı yasaklıyorum bugün ..
Çünkü ; her içim acıdığında, sana hakkımı helal etmemek istiyorum.. Dur dur. Aslında etmek istiyorum.. Sen mutlu ol diye dualar ediyorum.. Bu kadar aciz ve bu kadar yerlere alarak gururumu.. Ama bir damla düştüğünde gözbebeklerimden, kalbime yol almaya başladığında içimi acıtacağını bildiğim her cm akışında 1000 defa helal etmiyorum hakkımı diye sayıklıyor tenim.. Kalbim.. Yüreğim .. Elbet dünyanın en güzeli sen değildin sevgili ama sen benim için ufacık dünyamın vazgeçilmezi ve güzellik’ kelimesi yanında hiç kalacak kadar değerliydin ..
Canım feda derdim her sarıldığımda sana.. Yolda yürürken el ele tutuştuğumuzda kızardım hatta elimi sıkı tut ne o yalandan tutuyormuş gibi diyordum. Oysa o zamandan belliymiş ellerimi bırakacağın.. Ben de sıkılıyor yada ellerin terliyordur diye fazla üstelemezdim..
Beni kandırdığın için hakkımı helal etmiyorum sana sevgili ! 1 dakikada olsa benim mutluluğumu çaldın, yerine koydun hüzünleri.. Gelmişim de geleceğim de sen olmana rağmen eski anıları hatırlatan bir plak gibi seni çalmaya korkuyordum ben oysa.. Gözümden sakınırdım her bir kareni.. Ama kalbime intikam duygusunu her saniye yaşattırdığın için hakkımı helal etmiyorum sana..

Gözyaşlarıma ağlamayı yasaklıyorum bugün..
ask acisi, huzun, jiletÇünkü hayallerde de olsa, kafam her güzel olduğunda seninle eskisi gibi buluşuyorum.. Sen yokken seninle olabiliyorum anlıyor musun sevgilim.. Yalandan mutlu oluyorsam bi an bile olsa ağlamanın ne anlamı var.. Ama içimden ağlamayı yasaklamıyorum kalbime. Yavaş yavaş öleceğine her damlada, içeriden en acısını yaşayıp canımdan daha yakın hissettirsin seni bana.. İntiharlara daha yakınım artık.. Bir bıçak ya da bir jilet ne farkeder. Sen de onlar da doğrayacak bedenimi..
..
..
Gözyaşlarıma ağlamayı yasaklıyorum bugün..
Çünkü; cansız bir beden gözyaşı dökemez ki ! ..

MUTLU OLSAK,MUTLULUGU YAZARDIK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin