Stefan'ın anlatımı
Yanlış görüyor olmayı umut ederken iliklerime kadar bir acı hissettim.Gerçekten bunu göreceğime ölmeyi tercih ederdim.Benim sevdiğim,uğruna ölmeyi göze alacağım kadın şuan koca bir adamla boğuşuyordu.Ben ise sadece donmuştum.Beynim işlemiyor,hareket edemiyordum...Lanet olsun.Hayata kocaman bir lanet olsun.Bir an önce beynimi toplamaya karar verdim.Attığım her adım canımı ayrı bir yakarken yanlarına yaklaşmaya devam ediyordum.Tamamen yanlarına vardığımda Angela'nın bana olan bakışını gördüm.Beynimden vurulmuşa dönerken adama koca bir yumruk salladım.Adam sendelerken bana ''sen de kimsin'' bakışını attı.Ben onun bu halinden faydalanıp üzerine yürürken Angela bana sevinçle bakıyodu.Adama sıkı bir yumruk daha geçirip yere düşmesini sağladım.Üstüne çıkıp bütün nefretimi adamın üstüne kustum.Yüzü tanınmaz hale gelmişti.Aslında az bile yaptım.Kim bilir kadınımın canını ne kadar acıtmıştı.onu ne kadar korkutmuştu.Angela'nın yüzüne gururla bakarken adam sendeleyerek kaçmaya başladı.Aslında ilk başta onu şikayet etmeyi düşünsemde vazgeçtim.Olay daha fazla büyümesin bebeğim daha fazla üzülmesin diye...Angela duvara yaslanmış ve şaşkın gözlerle bana bakıyordu.O sırada telefonum titredi.Ash mesaj atmıştı.Her şey hazırmış ne nerede kaldığımızı bir terslik olup olmadığını soruyordu.Hemen ona ufak bir sorun olduğunu ama 1-2 saat içinde geleceğimizi,merak etmemesini ve planın hala geçerli olduğunu söyledim.Telefonu cebime sıkıştırdıktan sonra meleğimin yanına koştum ve onu kucakladığım gibi arabaya götürdüm.Canım benim ne kadar da korkmuştu.Onu bu halde görmek her ne kadar yüreğimi parçalayıp,canımı acıtsada ona destek olmalıydım.Kendimi toparlayıp ona nasıl olduğunu falan sordum.Biraz kendine geldikten sonra bana sürekli teşekkür etmeğe başladı.Bende benimle gelirse gerçekten çook mutlu olacağımı söyledim ve arabayı çalıştırdım.Çaktırmadan Ash'a yolda olduğumuzu söyledikten sonra Angela'ya baktım.Mutlu görünüyordu.Sonuçta sevdiği kişi onu kurtarmıştı.Aynı filmlerdeki gibi..Ash ve Lucy'nin seçtiği mekana yaklaştıkça bana bir heyecan bastı.Bu halimi o da anlamış olacak ki gülmeye başladı ve daha önce beni hiç bu kadar heyecanlı görmediğini söyledi.Tanrım bu kız beni kendine nasıl aşık etti.Onunlayken herşeyi unutuyordum.Birden heyecanla bağırdı.Her taraf çok şık süslenmişti ve çok hoşuna gitmiş.Onu arabadan indirdikten sonra plan başladı.
Angela'nın anlatımı
Tanrım burası çok güzel derken ağladığımı farketmemiştim.Stef bana kaygıyla bakınca ve gözlerimi silince mutluluktan ağladığımı anladım.Çok şık hazırlanmış bir masaya geldik.Stef beni nazikçe yerime oturttuktan sonra o da yerine geçti.Scott garson olmuştu.Yanımıza gelip yemekleri getirirken Stefan'nın üzerindeki kanı görüp ona endişeli bir bakış attı.Stefan yok bişi diyen bir bakış attıktan sonra yemeklerimizi verdi.Etrafı incelerken Ashley ve Lucy'nin de burada olduğunu ve şarkı söylediklerini gördüm.Gerçekten çok etkilenmiştim.Bunca hazırlık,hepsi benim içindi...Stefan ne kadar da romantikmiş.Bunu şimdiye kadar farkedemeğime inanamıyorum.Yemeğimiz bitirdikten sonra Scott elinde balonlarla geldi.Olamazz..Üstlerinde ''ANGELA SENİ ÇOK SEVİYORUM'' yazıyodu.Ben yemeklerden bile oldukça etkilenmişken bu balonları görünce dilim tutuldu.Ben bu çocuğu seviyorum.Balonların ucunda bir kutu vardı.Heyecanla elime aldım ve açtığım ana şok oldum.İçinde birsürü benimle ilgili yazılar olan kağıtlar vardı.Hepsini heyecanla okuyacakken Stefan evde okumam gerektiğini söyledi ve artık beni eve bırakacağını söyledi.Sadece benim onu affedip affetmediğimi merak ediyordu.Ben bunca şeyden sonra ve hala ona deliler gibi aşıkken nasıl affetmezdim.''EVETT'' diye koca bir çığlık atıp boynuna sarıldım.Eve geldiğimde ona bir öpücük kondurup artık kapanan gözlerime söz geçiremeyip uyudum.
Beğenmediğiniz bir yer varsa lütfen yorum olarak yazın.Görüşleriniz benim için önemli.Yeni bölüm için bır sınır yok ama durumdan da memnun sayılmam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Arkadaşlık
Teen FictionLucy,Ashley,Scott ve stefan.Onlar birbirleri için yaratılmış gibiler.Kavgaları bile arkadaşlıklarını güçlendiriyor.Ama her zamn gülüp eğlenemezler.Sorunlar sürekli var ama bunlar arttıkça üzülen taraf artıyor.Bu durumda yapılacak olan ne?Sorunun kay...