Morelim çok bozuk..İçimden geldiği gibi yazıcam...Umarım beğenirsiniz..İyi okumalar..
Sabah
Ashley'nin anlatımı
Nasıl sabahın olduğunu anlamadan uyandım..Burnumun ağrısı azalmıştı.Aşağıdan gelen güzel kokuları takip ederek mutfağa ulaştım..Scott her zaman ki gibi mükemmel bir kahvaltı hazırlamıştı.Tabaktan salata alıp ağzıma atarken Scott'a selam verdim.
-Ash:Günaydın!
-Scott:Günaydın...
-Ash:Kahvaltı yine muhteşem görünüyor.
-Scott:Bi günde siz yapsanız da sizinkini de görsek..
-Ash:Senin eline su bile dökemeyiz.
Konuşmamızı Stefan böldü:
-Stefan:Günaydın.
-Ash:Günaydı!
-Scott: Günaydın..
-Stefan:Lucy daha kalkmadı mı? Biri şu uykucu kızı uyandırsın..
Ben tamam deyip Lucy'nin odasına gittim.Üstüne çıkarak uyandırmaya başladım.Çok geçmeden uyandı.
-Ash:Sonunda..
-Lucy:Uyandırma servisimi beğenmedim.
-Ash:Elimizde sadece bu şekil var canım.Hadi kalk elini yüzünü yıka ve kahvaltıya gel.
-Lucy:Off! Tamam geliyom..
Aşağıya inip masaya oturdum.Diğerleri de oturdu.Biraz sonra aşağı Lucy indi ve kahvaltı etmeye başladık.
-Ash:Bugün lunaparka gitmeye ne dersiniz?
-Scott:İyi olur.
-Stefan:Olabilir.
-Lucy:Tamam hem biraz eğleniriz...
Kahvaltıdan sonra hazırlanmaya başladık.Ben yırtık beyaz pantolonumu ve üstüne mor kolsuz gömleğimi giyip,saçlarımı topladım.Aşağı inerken Stefan'ın da hazırlanmış olduğunu gördüm.O da kot ve üstüne beyaz bir tişort giymişti.Lucy kapıda bizi bekliyordu.Biraz sonra da Scott gelince arabaya binip lunaparka doğu ilerledik.
Yolda
-Stefan:Neyin var Lucy?
-Lucy:Martin'den ayrıldım.
-Scott:İyi olmuş.
-Ash:İyi misin?
-Stefan:Sana göre doğru olan buysa.Sevindim..
-Lucy:Ama onu şimdiden çok özledim.Ayrı olduğumuzu bilmek bile canımı acıtıyor.Ama en azından siz mutlusunuz.Sevmiodunuz artık yok..
-Stefan:Hala anlamıyorsun dimi? Ben Martin ile çıktığın için değil.. Bizi bir hiç yerine koyup kendi isteğin doğrultusunda gittiğin için böyle davranıyorum , ama ne oldu Senin kaşar,Orospu olmanı istiyor o ibne , yakında yatağa gel diyecek biliyorum . Ve sonuç olarak götünün üstünde böyle oturursun ..
-Ash:Stef..Tamam..
-Stefan:Anca böyle rahatlıyorum Ash..
-Stefan:Lucy iyice düşün ... Yaptığın hata ney , geçmişine bak öğrenmeye çalış..
-Lucy:Geçmiş ne alaka ya?
-Ash:Doğru..Çok haklı..
-Stefan:Bununla ilgili bişi diycem..Neden herşeyi Martin'e bağlıyorsun?O pi..
-Lucy:Tek sorun o değil mi sizin için? Evet o piç Stef..
-Stefan:O Piç kurusunu önemsemiyorum . Çünkü önemsenilecek bi değil.
-Ash:Evet doğru..
-Lucy:Tama size birşey sölicem.Martin benden tekrar fotoğraf istedi..Bende ısrar ettim vermiycem diye..
-Stefan:Eheheh, Orospu Çocuğu Martin, ahaha
-Stefan:Pezevengin doğurduğu Amk kaşarı..O İbneyle Mutluluklar dilerim . Siktiğimim pezevengi.
-Lucy:Tamam yeter..
-Stefan:O anasını yediğimim ibnesine ne kadar laf etsem az be.
-Ash:Aynen.
-Lucy:Stef sahiden yeter!!
-Stefan:O orospu çocuğu bu laflara laik değil aslında ama neyse ..Ne ibne bir çocuk ya. Anasını siktiğimim sütcül kaşarı.
-Lucy:Stefan -_-
-Stefan:O orospu çocuğu hakkında düşündüklerimi söylüyorum..
-Lucy:Tamam..Ne düşündüklerini biliyorum..
-Scott:TAMAM!!YETER!!
-Ash:Tamam konuyu kapatın.
Lunaparka gelmiştik.Ama yolda olanlardan sonra hiçbirimizde morel kalmamıştı.Stefan yalnız kalmak istediğini söylemişti.3-4 gün boyunca görüşmek istemediğini de söyledi.Ben Lucy'le kalıp ona destek olacakmışım.Scott herşeyden uzak durmak istiyordu.Artık dolmuştum.Yeter di artık.Ne zaman kavga etseler ben sürekli Lucy'e teselli etmek zorunda kalıyordum.Tabiki edecektim.Bu sorun değildi.O benim öz kardeşimdi.Ama beni dinlemeden başına açtığı işlerde ona yardımcı olamazdım.Ama yine olan bana olmuştu.Araları bozulmuş,ben ve Lucy yine aynı tutulmuş ve yine ben herkesten uzak durmak zorunda kalmıştım.Sıkıldım artık.+
Lunaparkta birkaç oyuncağa binip eve gelmiştik.Stef gelmemişti.Herkesin moreli bozuktu.Bende odama çıkıp müzik dinlemeye başladım.Bir yandan da düşünüyordum.Ani bir kararla evden ayrılmaya karar verdim.Gidecek ve otelde kalacaktım.Eşyaalrımı topladım ve sessizce evden çıktım.En yakın otele gidip, uyumaya çalıştım.
Lucy'nin anlatımı
Sıkılmıştım.Gidip Ashley'le konuşmaya ihtiyacım vardı.Odasına gittiğimde yatağının üstünde bir not vardı.Notta söyle yazıyordu.
Lucy lütfen kendini üzme ve kendin için doğru olanı yap.Ben Martin'le barışsan bile seni seveceğim ve bu hiç bir zaman değişmeyecek.Her şey yoluna girene kadar kafamı dinlemek istiyorum.Girse bile geleceğimi sanmıyorum.Artık canıma tak etti.Aranızdaki bütün sorunları çözdüğünüzde bana tekrar ulaşırsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Arkadaşlık
JugendliteraturLucy,Ashley,Scott ve stefan.Onlar birbirleri için yaratılmış gibiler.Kavgaları bile arkadaşlıklarını güçlendiriyor.Ama her zamn gülüp eğlenemezler.Sorunlar sürekli var ama bunlar arttıkça üzülen taraf artıyor.Bu durumda yapılacak olan ne?Sorunun kay...