Tatilde Lüleburgaz'a gittiğim için yeni bölüm çok geç geldi.Bu yüzden özür dilerim.Geçen bölüm pek içime sinmemişti .İham perimi kaybettim sanırım :D Bu bölüm de pek içime sinmedi ama diğer bölümler çok daha iyi olucak.Siz yeter ki okumaya devam edin.Ayrıca eleştirilere her zaman açığım.Lütfen öneri ve görüşlerinizi bana bildirin.İyi okumalar :D
Stefan'ın anlatımı
Martin artık fazla ileri gitmişti.Bana vurması sadece kavgayı büyütürdü ama Ashley'e vurması benim onu öldürmem için yeterli bir sebepti.Arabanın gazına tekrardan köklenerek Martin'in evine olabildiğince hızlı gittim.Kapıyı yumruklarken açtı.Mutsuz görünüyordu.Nedeni Ashley'e vurması mıyd?Hadi canım! O bundan dolayı üzülecek biri değildi.Bence sorun herşeyi mahvetmesiydi.Belli ki o küçük oyununu yanlış oynamıştı.Ama bu kadar oyun yeter!Kapıyı açmasıyla tekme savurdum.Sendeleyip yere düşerken kafasını tutup tekrar yumruk attım.Çok şanslıydı çünkü o anda telefonum çaldı.Arayan Lucy'di.Ağlıyordu.
-Lucy:Şu anda onun yanında olduğunu,onu öldüresiye yumrukladığını biliyorum.Hissediyorum.Acı çekiyorum..Benim canım burada daha çok acı çekiyorum.Lütfen dur!!Ben ve Ashley perişan haldeyiz ve sadece sana ihtiyacımız var.
-Stefan:Pe...Peki..Geliyorum..
Birden iliklerime kadar dondum.O da acı çekiyordu.Lucy'nin ne kadar yüce bir kalbi vardı.Sinirliyken kimseyi dinlemezdim ama orada kardeşlerimin canının yandığını bile bile ona vuramazdım.Martin'e döndüm:
-Bu sefer çok şanslısın pislik!!Lucy'e çok şey borçlusun.Özellikle son olanlardan sonra o yüce kalbi bir özürü hakediyor.Hee bu iş burada bitti sanıyorsan, yanılıyorsun!!Hesabımı kapatmadım ama bu seferlik bu kadar...
Martin'in anlatımı
Artık kendime itiraf etmeliydim.Başta sadece amacım Lucy'le oynayıp kalbini kırmaktı..Eğlenmekti..Ama sonradan aşık oldum..Lanet olsun!!Böyle planlamamıştım.Şimdi ne yapacağım?Ona aşıkken oyunumu yerine getiremem..Ona kötülük yapamam.Aslında çok basit ve küçük bir oyundu.Alt tarafı morelim bozuktu ve yeni eğlence istiyordum.Lucy'e yaklaşıpo onu kendime bağlıyacak.Onunla eğlenip sıkıldıktan ayrılacaktım.Ama şimdi bir takım teknik aksaklıklar var..Ve şimdi sanırım yapmam gereken ona olan gerçek sevgimi göstermek..
Lucy'nin anlatımı
Stefam'ın Martin'in yanına gittğini biliyordu.Ve ona vurmaya başladığını hissettim.Sadece canım yandı.Gözümden istemsizce yaşlar boşanıp aktığında kendimi yere attım ve delice bağırmaya başladım.Sanırım Ölüyorum...Benim bu halimi gören Ashley hıçkırarak ağlamaya başladı.Ona bunu yapamazdım.Benin için üzülüyordu hem de bu halde..Burnu kırık ve canı zaten çok acıyor , şimdide bana üzülüyor.Bunu farkettiğimde hemen kendimi beraberinde de Ashley'i topladm.Stefan'ı aradım ve ona yapmaması için yalvardım.Sanırım işe yaradı çünkü artık canım yanmıyor.
Ashley'nin anlatımı
Lucy'nin geldiğini görünce sevinmiştim.Yatakta doğrlup selam verdim ve Stefan!ı sordum.Bana Martin'e gittiğini söylediğinde kötü şeyler olacağını hissettim...Kesin onu öldürecekti ama yapamazdı.Beni derin düşüncelerimden ve burun acımdan Lucy'nin çığlığı kurtardı.Ona döndüğümde gözümden sadeec yaşlar aktı.Yerde delice bağırıyor ve acı çekiyordu.Bütün acılarımı unutup yanına uçtum.Yere çökerek ağlamaya başladım.Ta ki Lucy Stefan'ı arayıp rahatlayana kadar..
Yazarın anlatımı
Tüm bunlar olurken Scott mutfakta oturup sadece bir nokltaya odaklanmış ve butun bunların geçmesini bekliyordu.Elinden bişi gelmediği için sadece oturmayı tercih etmişti.Lucy'nin çığlıklarını duyduğunda her ne kadar yanına gitmek istesede onu bu halde görmeye dayanamazdı.Ve bu yüzden sadece oturdu.Stefan gelene dek oturdu.Stefanın gelmesi hepsini rahatlatmıştı.
Stefan'ın anlatımıSadece bugünün bitmesini istiyordum.Artık Martin'e karışmayacaktım.Lucy daha çok acı çekiyordu.Eğer onu birdaha üzerse onu öldürecektim.Onun dışında karışmayacaktım ve hakkım da yktu.Ashley'nin durumu iyidi.Sadece biraz burnu ağrıyordu.Scott aramızdaki en iyimser kişiydi.Zaten bi de o bizim gibi olsa hayat çekilmez olurdu.Teşekkürler Scott..Bize karşı bu kadar iyimser olduğun için teşekkürler..Aklımdan bunlar geçerken uyuya kaldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Arkadaşlık
Novela JuvenilLucy,Ashley,Scott ve stefan.Onlar birbirleri için yaratılmış gibiler.Kavgaları bile arkadaşlıklarını güçlendiriyor.Ama her zamn gülüp eğlenemezler.Sorunlar sürekli var ama bunlar arttıkça üzülen taraf artıyor.Bu durumda yapılacak olan ne?Sorunun kay...