“Yalancılıkta usta olduğunu bir kere daha kanıtladın. Gözetim altında olacaksın.” Jaymie içine batan cümlelerden kendini korumak istiyor susması gerektiğini biliyor ama kendini durduramıyordu.
“Ben size hiçbir zaman yalan söylemedim” dediğinde gözleri dolmuştu. Ölesiye korkuyordu ama kurduğu cümle rahatlamasını sağlamıştı. Edward hızla yanına gelip burnunun dibinde durduğunda rahatlama yerini titremeye bırakmıştı. Söylediğine pişman yine köleliğin getirisi özür dilemek üzereydi.
“ Söylemedin mi? Beş yıl boyunca beni kandırmak yalan söylemek değil mi?”
“Kendimi korudum“ dedi çenesini tutamayarak. Artık çenesi açılmıştı ve buna en çok şaşıran Edward’tı.
“Kendini benden mi koruyordun?“ dedi şaşkınlığını belli etmeden. Jaymie bakışlarını iyice yere sabitledi ve
“Her isteğinizde sizin olduğuma göre…” dedi ve gerisini getirmedi. Edward Jaymie’in cevap vermesiyle hayrete düşmüştü ve konuşabildikleri için hoşnuttu. Jaymie üstü kapalı da olsa onu istediğini belli etmişti.
Edward “Jenna dedin ama kumpası kuran kraliçeydi”
“Kurul bana inanmazdı” dedi Jaymie hırsla.
“Dün yine bir sürü yalan uydurdun” dedi Edward iyice ona yaklaşmış bir nefes kadar yakınındaydı. Jaymie ne söylemek istediğini anlamamış sormaya cesaret edemezdi. Kafasını kaldırdı ve soran gözlerle ona baktı. Edward’ın sesi alçalmış, Lisa’nın Jaymie’ye yönelttiği soruları tekrar sorarken, cevapları kendi veriyordu. İstek ateşi gözlerinden bedenine inerken nabzı kadınında atmaya başlamıştı bile.
“ ‘Onunla uyuyor musun?’ diye sorduğunda, cevabın ‘Sarmaş dolaş’ olmalıydı.
“Seni öpüyor mu?“
“Dudakları hissetmeyecek hale gelene kadar demeliydin”
“Kaç kere seninle birlikte oldu? “
“Defalarca”
“Bu ikincisi miydi? ”
“Sayamadım.” derken ince belini kocaman elleriyle kavramış, dudakları kulağından boynuna uzanmıştı. İs-tekli hali tenini bulduğunda “Soruların cevapları bu ol-malıydı.” dediğinde Jaymie kıpkırmızıydı.
“Bu cevapları veremezdim.” dedi Jaymie ona değen dudaklar nefesini keserken elleri istemsizce genç adamı sarıyordu. Artık kendini eskisi kadar kasmıyor arzularına yenik düşüyordu.
“Neden?“
“Doğrular her zaman insanların duymak isteyeceği cevaplar olmuyor.”
“Ben gerçekleri duymak istiyorum Jaymie. Bana sakın yalan söyleme ve sakın başka bir erkeği aklına sokma. Sana da, ona da yazık olur”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Aşk
RomanceChars babası ölüp ailenin başına geçmek zorunda kaldığında bütün hayallerini yüreğinin en ücra köşesine gömdü... O artık İtalya'nın en ünlü mafya ailesinin başındaydı ve sert, acımasız adam rolünü üstlenmekten başka çaresi yoktu... Ta ki çocukluk a...