Atack On Titan ~ Devlere Saldırı

672 16 17
                                    

Uzun zaman öncesinden insanoğlu yeni bir düşmanla karşı karşıyadır.İnsana benzeyen üreme organları ve sindirim sistemleri olmayan devasa insanlar.!

İnsanoğlunun sonunu getirecek canavarlardan korunmak için devasa surlarla çevrili 3 duvar içinde yaşayan insanlar günlerini huzursuzluk içinde geçirsede 100 yılı aşkın bir süredir içeriye tek bir dev bile girmemiş olması onların tek teselli kaynağıydı.

İnsanoğlu kendini koruyan bu surların Tanrı(İlahi Güç)tarafından onlara verildiğini ve surların dışında kalan bütün insanların devler tarafından yenilip öldürüldüğünü bilerek Tanrı'ya şükrediyor ve onun için dualar ederek yaşamlarını sürdürüyorlardı.

Hikayenin bu kısmında kahramanın gözünden anlatıma devam edeceğiz..

-Herşey ben doğduktan bir süre sonra gerçekleşti ben daha küçük bir çocukken surların dışındaki dünyayı görme hayaliyle yanıp tutuşan bir çocuk iken öncü birliklerin gidiş ve geri dönüşlerini hep izlemişimdir.

Sayıları 300'ü bulan askerler döndüklerinde 50 den fazla olmasalarda onlara katılmayı hep istemiştim.Onlar gibi olmayı surların içinde yaşayan çiftlik hayvanı olmaktansa surların dışında ölümü göze almayı tercih etmiştim.

Benim adım Eren Jeagar üvey kız kardeşim Mikasa Ackerman ve sürekli dayak yiyen Armin Arlet

Arminin bulduğu dış dünyayı anlatan uçsuz bucaksız kumla kaplı yerleri sadece buzdan oluşan karaları ve kocaman denizlerin olduğu bir resim kitabı bulmuştu.

-Keşke surlardan uzaklarda devlerin olmadığı başka bir yerde yaşayabilseydim armin.

-Saçmalama öyle bir yer yok burası güvende olduğumuz tek yer eren

Aslında haklıydı nasıl rahat bir hayat sürebilirdimki zaten

Tam bu sırada etraf bir anlık parıltıyla aydınlandı ardından gelen o gürültü bütün insanları bu ufak surların içindeki meydana toplamıştı.

-Evet o 50 metrelik surlardan daha büyük bir dev ortaya çıkmıştı devasa bir dev.Kafasının üzerinden dumanlar gökyüzüne yayılıyor insanların içine korku katıyordu.

Evet artık herşey bitmişti ...

Atack On Titan ~ Devlere SaldırıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin