Marine Surlarının Düşüşü

284 11 5
                                    

O gün SONUN BAŞLANGICIYDI...

O devasa titan duvarların hemen dibinde belirdiğinde herşey bitmişti.

Meydanda korkulu gözlerle o devasa titana bakakalmıştım.Gözlerim kocaman açılmış içimdeki o soğuk hissi anlatmaya kelimeler yetmiyordu. Dilim tutulmuş ağzımı açamıyordum bir anlığına mikasaya döndüm ve içimden gelen içgüdüler beni bir anda elini tutup eve doğru koşmamızı sağladı.

Bütün gücümüzle eve doğru gidiyorduk meydandan uzak olmasına rağmen en kısa sürede yetişmeye çalışıyordum annemi uyarmalıydım belki bir şekilde kaçabiliriz ümidiyle...

Büyük bir gürültüyle 100 yıldır çizik dahi almamış Marine surları delinmişti.Artık herşey bitmişti bizim için öyleydi.

Eve vardığımızda binanın çatısı çökmüş annem ise altında kalmıştı gözlerim sonuna kadar açılmış o an dahada paniklemiştim.Koşarak yanına gidip üzerindeki taşları kaldırmaya çalıştık ama olmadı yapamadım.

Şehirden çığlık sesleri o devasa ayak seslerini bütün vücudumla hissedip duyabiliyordum.

Annem yanına çağırmıştı sesi çıkmıyordu .Gözleri yaşardı ve bize gitmemizi onu bırakmamızı diğer surların içine girebilmemiz için gitmemizi söyledi.

Ama yapamazdım annemi orda bırakamazdım.O sırada şehir birliklerinden Hannes amca gelmişti.

Bir an içimi mutlulukla dolsada koşarak yan taraftaki patikatan aşağıya doğru indi nereye gidiyorsun diye bağırdığımda cevap vermedi sadece beklememizi işaret ettiğinde patikanın başına gittim 

Devasa 15-20 metre boyunda kolları ve bacakları incecik vücudu kocaman bir orantısız titan vardı.Gülümsüyordu dişleri insanları yemekten kan lekeleriyle dolmuş iğrenç bir gülüşü vardı.Anneme doğru yaklaşıyordu 

-Hannes, evet yapıcağım bu sefer o pisliklerden birini geberteceğim.O lanet olasıcalar bizlere çok acı çektirdiler.

Evet onu kesinlikle öldüreceğim o pislik şeytanı geberteceğim

Onun tam yanına geldiğimde kafamı kaldırdım ve bir anlığına yüzüne baktım.Hayır yapamazdım ..

Korkuyordum bacaklarım titriyor vücudum kıpırdamıyordu o ise şeytani bir gülümsemeyle bana doğru ilerliyor bense hiçbirşey yapamıyordum.

Dönüp eren ve mikasayı kucakladığım gibi ordan uzaklaşmak niyetinde koşarak geri döndüm

Annelerini son bir defa öpmelerini izlerken göz yaşlarıma hakim olamadım,onlar için çok zor ve benim içinde öyleydi.

Titan evin yanına varmasına 3-4 adım kala onları alıp oradan uzaklaştırıyordum

O sırada eren..

O pislik titan annemi yiyecek bırak beni hannes!!!

Bırak beni hannes bırak ben dövüşeyim onu geldiği lanet yere geri yollayacağım hannes bırak beni.!!

O kadar uğraşıp kaldıramadığım taşları tek eliyle kaldırıp bir kenara attı ve annemin bedenini o berbat ellerinin arasına aldı ve diğer elinin 2 parmağıyla kafasını sıkıyordu.

Annem gözlerimin önünde kafası ezilmişti...

Daha sonra ağzına attığında tek bir ısırıkla kanların etrafa dağılışını gördükten sonra içimde dolan öfke nefret ve acı ...

DEVAMI GELECEKTIR..!

Atack On Titan ~ Devlere SaldırıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin