1. Týden

240 23 6
                                    

Nasedl jsem do svého auta a nastartoval ho. Jel jsem od svého domu směrem do města abych si našel svou první oběť. Cestou se mi míhali stromy a domky. Zastavil sjsem u odpočívadla na rozcestí dvou silnic. Rozhodl jsem se, že tentokrát pojedu na východ a pak na západ. Rozjel jsem tedy znovu své auto a vydal se na východ.
Za několik málo okamžiků jsem přijel do města. Zaparkoval jsem na parkovišti a dál jsem pokračoval po svých.  Míjel jsem obchody a nějaké ty cukrárny a kavárny. Jedna kavárna se mi zalíbila a ten člověk, který v ní seděl, se mi zalíbil ještě víc. Přes velké sklo jsem viděl dívku, která seděla sama u stolu na kraji kavárny. Proč ne ? řekl jsem si v hlavě a vydal se co nejvíc nenápadně za ní.  Sedl jsem si 4 stoly od ní a objednal si u servírky cappucino. Trvalo to docela dlouho ale konečně se zvedla a odešla. Zaplatil jsem a vydal se za ní. Měl jsem velký odstup a když jsem přišel ke svému autu, nasedl jsem, nastartoval s vyjel za ní. Už bych ji málem ztratil, kdybych si nevšiml, že na sedla do auta a neodjíždí. Jel jsem pomalu za ní....
   Po 15ti minutách jsme dojeli k jejímu domu. Zastavil jsem u sousedů před domem protože chudinka bydlí v rušné části města. Opsal jsem si její SPZ a čekal jestli neuvidím k ní někoho jít. Nikdo nepřišel ani po 3 hodinách a tak jsem nadšený odjel domu. Přichystal jsem si všechno co budu následující dny potřebovat.
----
Ráno jsem přijel k jejímu domu a čekal až odejde. Odešla v 8:03 a tak jsem se jí tam trochu vloupal. Věděl jsem, že když se toho o ní dozvím víc, tak budu mít víc aspektů k vydírání....
Šel jsem k zadním dveřím, kde by mě nikdo neviděl. Otevřel jsem pomalu dveře a vypl alarm. Věšel jsem dovnitř. Všude jsem viděl obrazy. Hmm takže asi nějaká umělkyně, pomyslel jsem si. Šel jsem do obýváku a tam nešel dopisy se jménem - Jeniffer Stone a výpisy z telefonního čísla . Takže jméno už mám  a telefon taky a teď něco o ní, problesklo mi hlavou. Šel jsem z obýváku po schodech nahoru do ložnice. Nikde jsem neviděl dětský pokoj ani mužské věci, bylo to jasný - tahle  je sama. Vešel jsem do ložnice a viděl všude perfektně uklizeno ale něco mi nesedělo, pod postelí něco měla schovaného. nadzvedl jsem její matraci a viděl její temnou stránku.  Fotky na kterých byla Jeniffer nahá. Hned mi problesklo hlavou, že tahle děvka nemůže žít. Pod postelí byl i její deníček a tam jména:
Jefry Hall ✔️
Pier Heqw✔️
Sam Home✔️
Adam White✔️
A bylo jich tam mnohem víc. Měl jsem jasno. Tohle je prostě další levná kurva z našeho města, která si hraje na umělkyni.  V šuplíku jsem našel fotky z dovolené na které byla tento rok. Všechno jsem si to zapisoval abych z toho pak udělal neprůstřelné důkazy a aby na tohle nikdy nezapomněla !

Když jsem našel vše co jsem hledal, vrátil jsem všechno do normálu a čekal. Přijela asi za 40minut a když byla noc zavolal jsem jí. Prvně jsem slyšel ten otravný zvuk ale pak jsem slyšel její hlas.

,, Haló ?" ,, Ahoj Jeniffer " ,, známe se ? " ,, ty mě neznáš Jeniffer ale já tebe znám " ,, hele na vtipálky nemám čas !"

Položila telefon. Byl jsem ještě klidný a tak jsem to zkusil znovu.

---------------------------------------------
Takže tady máte další kapitolku, snad se vám bude líbit 😍

Novoroční předsevzetí [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat