1 Týden- 3den

215 18 2
                                    

Dovezl jsem jí ke mě. Zvedl jsem jí z auta ale protože se mi začínala probouzet, tak dostala hlavní pořádně do hlavy. Upadla do spánku . Donesl jsem jí do jejího nového pokoje. Byl v přízemí, s mřížemi na oknech a několika zámky zvenku. Neměla šanci se dostat ven.
Položil jsem ji na postel a zapoutal jí ruce a nohy tak, že vypadala jako krásné písmeno X. Nechal jsem ji velkoryse dospat.
Z mého klidu mě vyrušil její křik. Chtěl jsem,aby to byla její noční můra a tak jsem pomalu otevřel dveře a bezmocná Jeniffer nemohla nic dělat. Řvala na mě ale já to ignoroval. Naopak jsem jí klidným hlasem řekl, že se nemá čeho bát.
,,kde to jsem ? kdo jsi ? co po mě chceš ? odpoutej mě ! dělej ! dělej kurva už !" ,, Lásko, trochu moc otázek a tak málo odpovědí. Rekl jsem s klidem v hlase. ,,podívej se na sebe, jsi teď moje hračka a hračky co ? nemluví" Než stačila cokoliv říct tak jsem jí pusu zalepil izolepou. Asi věděla, že si semnou nemá zahrávat ale když ona si nedala říct...
Odešel jsem. Za 4 minuty jsem se vrátil s bičíkem v ruce. ,,jestli budeš klást odpor, tak zaplatíš !" Měla pořád zalepená ústa a krásně roztáhlé nohy. Nabádalo mě to k jediné věci...
,, kočičko, dneska si to užijeme" Řekl jsem klidným hlasem a svlékl se. Zapojil jsem i Jenn, které jsem sundal tílko, pod kterým nic neměla. Z tílka byly kusy látky. Pak jsem jí roztrhal i krásný růžový kraťásky.  Skočil jsem k ní. Začala sebou cukat ale ona moc dobře ví, co se stane, když bude zlobit. Dostala jednu krásnou ránu bičíkem po břiše. Dostala ještě jednu protože mi nebyla po vůli... Pak se uklidnila. Já si to užíval. Vnikl jsem do ní. Jenn měla zaslzenou celou tvář . Ale mě to bylo jedno. Brečela mi tam celou dobu, celých těch 7 minut... pak jsem na to neměl náladu. Zvedl jsem se a odešel. Jeniffer jsem nechal jen tak ležet, byla mi lhostejná....

Po 45 minutách jsem k ní přišel a odlepil jí pusu, s tím, že křik je marný. Nic mi neřekla a já jí dal jen napít vody. Pohladil jsem jí po vlasech a pochválil za to, že je šikovná. Zase jsem odešel a ten den přišel už jen jednou.

Pro mě to byla děvka a tak jsem se k ní choval. Nebyla pro mě nic, nic pro mě neznamenala a ani neznamená. Tak
proč si s jejím tělem nepohrát ještě jednou ? Tentokrát jsem jí nechal ústa otevřená. Chtěl jsem slyšet její prosby o milost, to jak mi nadává a jak jí to je všechno k ničemu. K ničemu to nevedlo, kdo by jí taky slyšel na kraji města, na samotě. Byl jsem v ní podruhé a ona měla pořád zaslzenou tvář. Chtěl jsem si s ní trochu promluvit ale když nechtěla odpovídat... dostala bičíkem po břichu. Stejně mi pořád odporovala s odpovědí a tak jsem se věnoval tomu, aby jí to co nejvíc bolelo. Ano, chtěl jsem to tak !

Pak jsem ji tam zase nechal a ten den, jsem se už nevrátil.....

---------------------------------------
Olala další kapča 😍😍😍

Novoroční předsevzetí [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat